شهر زیر پای شما

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

کمپانی BMW در جریان گردهمایی ویلا دسته ایتالیا، با معرفی کانسپت سری ۸، سر و صدای زیادی به راه انداخت و توجه همگان را به خود جلب کند؛ اما این تنها قدرت‌نمایی این شرکت آلمانی در این رویداد نبوده و به نظر می‌رسد که بی ام و با دست پر به Villa d’Este امسال آمده است. کانسپت موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک به عنوان یک موتور برقی و بدون آلودگی رونمایی شد تا علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌ها را به وجد آورد.

 

کلانشهر ها: فضای بي پايان شهري، که در ميان آن همواره چیزهای جديدي براي کشف وجود دارد.
 همین عامل موجب میل به جنبش، آزادی و امکان دسترسی سریع از یک مکان به مکان دیگر را سبب میشود. با کانسپت Motorrad ، که BMW  در Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2017 به نمایش درآمد، یک کانسپت وسیله در حال حاضر در ترکیب چالش های تحرک شهری فردا با فرصت های یک جهان دیجیتالی شده است.
در کنار زیبایی شناسی فضای شهری، ظرافت در طراحی اتومبیل و موتور سیکلت. از سال 1929، برای اولین بار، شهر ایتالیایی Cernobbio به الگویی جذاب برای دوستداران وسایل نقلیه تبدیل می شود با طراحی برجسته و پیشرو و متحرک. همگامی بافت تاریخی با فضای شهری معاصر و روبه پیشرفت ، اغلب به چیزی جادویی منجر می شود: الهام از فضای کلاسیک های فراموش نشدنی همراه با آخرین کانسپت وسایل نقلیه. BMW Concept Link Motorrad  یکی از این خودروهای مفهومی است. نمونه ای که ثابت می کند یکی شدن موتورسوار با وسیله نقلیه و محیط زیست تجربه ای کاملا جدید برای سواری را ممکن میکند.

 

 

لینک در طراحی خود از کانسپت آینده‌نگرانه موتوراد ویژن نکست ۱۰۰ (Motorrad Vision Next 100) الهام گرفته که در پاییز سال گذشته در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس به نمایش درآمده بود. این کانسپت به سیستم‌های ارتباطی جدیدی که بهتر است آن را یک اسکوتر بنامیم مجهز شده و بیشتر برای رفت و آمد در حومه شهر طراحی شده است.
الکساندر بوکان (Alexander Buckan)، رئیس بخش طراحی وسایل نقلیه بی ام و موتوراد در این باره اظهار کرد:
موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک بر اساس کانسپت‌های فعلی ساخته نشده و بیشتر به دنبال نیازهای اساسی، ویژگی‌های کاربردی و ساختار فنی و دیجیتالی مناسب برای کاربران امروزی است. مواردی در رانندگی با وسایل نقلیه الکتریکی مانند بسته‌های تخت انرژی ذخیره شده در کف، این امکان را برای ما فراهم کرده تا کلاس جدیدی از وسایل نقلیه را با یک طراحی متفاوت به وجود بیاوریم.

 

 

تجربه ای نو از فضای شهری
نکته ی مهم دیگری که شما با قرار گرفتن در فضای شهری بدان دست پیدا میکنید این است که در ارتباطات غرق میشوید. ارتباط با دوستان و همکاران، ارتباط با گوشی هوشمند خود، ارتباط با شهرو... کانسپت BMW Motorrad link تداوم منطقی این ارتباطات است: به لطف درایو الکتریکی، میزان آلودگی صفر و اتصال کامل، خودرو کانسپت نه تنها وسیله حمل و نقل، بلکه ابزار ارتباطی است. در این راستا، کانسپت BMW Motorrad link، ترکیبی است از مزایای دنیای دیجیتال امتیازات دنیای آنالوگ که نمایی جدید و زیبا را برای فضای شهری به ارمغان خواهد آورد.

 

 

طراحی مناسب برای کلانشهر
هنگامی که شما می خواهید با فراغ بال و آسوده در میان شهر تحرک کنید به وسیله ای نیاز دارید که مخصو این فضا طراحی شده باشد و سلیقه و نیاز شما را تامین کند. کانسپت BMW Motorrad link چشم اندازی از وسایل نقلیه با دو چرخ است در فضای شهری . اما ظرافت و اساس این طراحی اینگونه است: قرار گرفتن یک دستگاه ذخیره انرژی مسطح در زیر بدن سواره و درایو جمع و جور بر روی چرخ عقب اساس این مدل مدرن، روشن و دینامیک BMW Motorrad Concept Link می باشد. امکانات مختلف - از نیمکت صندلی تا پانل های رنگی قسمت های مختلف شیشه ای – امکان شخصی سازی این وسیله ی جذاب تردد شهری را فراهم می کند.
با توجه به بی نظیر بودن سبک طراحی آن ، بنظر میرسد BMW Motorrad Concept Link بیش از یک مطالعه است - این کانسپت زیبا نمادی از شکل گیری عصر جدیدی از تکنولوژی در حمل و نقل است.

 

 

این کانسپت به صورت جمع و جور و در ارتفاع پایین طراحی شده و به راحتی از پس سراشیبی‌ها برخواهد آمد. طول زین برای سوار شدن سرنشین دوم موتورسیکلت نیز قابل تنظیم است. در طرح رنگی دوگانه این کانسپت، قسمت‌های سیاه‌رنگ برای سیستم پیشرانه انتخاب شده و امکان سفارشی‌سازی ظاهر موتورسیکلت با پنل‌های رنگی نیز وجود دارد. همچنین فضای نسبتا بزرگ زیر زین، برای حمل وسایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

از دیگر ویژگی‌های جالب موتورسیکلت بی ام و موتوراد لینک می‌تواند به کنترل کردن برخی عملکردهای آن مانند باز کردن در محفظه زیر زین با پوشیدن لباس ویژه کنترل حرکتی و حرکت دادن دست‌ها اشاره کرد.

 

 

برچسب ها : موتور برقی BMW موتورسیکلت BMW موتور BMW موتور سیکلت برقی موتور برقی BMW موتور سیکلت موتور
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی