5 عطر پرفروش مردانه !

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...


بهترین ادکلن های مردانه کدامند ؟



جستجوی بهترین ادکلن های مردانه کار بسیار دلهره آور است . متوجه شدم که بازار با گزینه های بسیار زیادی پر شده است : از نت های میوه ای، شیرین تا نت های پایه چوبی یا مشک دار، میلیون ها ترکیب و امکان مختلف وجود دارد. چگونه می توانیم بدانیم چه چیزی مناسب تر است ؟



Chanel Bleu de Chanel






چرا بخریم : تازه، تمیز ، این عطر مردانه از Chanel شامل نت هایی از مرکبات، لابدانوم، چوب صندل و سدر است . به راحتی می تواند از روز به شب تغییر کند (تنه مشک آن را برای قرار ملاقات عالی می کند) .
رایحه: سدر ، چوب صندل کالدونیای جدید ، دانه تونکا ، وانیل ، آکورد مرکبات
اندازه های موجود: 1.7 اونس ، 3.4 اونس ، 5 اونس

Dior Sauvage




چرا بخریم : این عطر با الهام از طبیعت و مواد اولیه آن، عطرساز دیور، فرانسوا دماشی، خاکی و چوبی است. نت‌های گرم ترنج، فلفل و چوب عنبر نشانه‌هایی از منظره‌های بیابانی دارند، اما هنوز هم می‌توان آن‌ها را در پایان زمستان پوشید، آن هم به‌خاطر پرداخت صاف و غیرقابل تحمل آن.
رایحه: ترنج کالابریا، فلفل، چوب عنبر، آمبروکسان
اندازه های موجود: 1 اونس، 2 اونس، 3.4 اونس



Ralph Lauren Polo Black






چرا بخریم : برخی از کلاسیک ها هرگز نمی میرند و عطر پولو بلک رالف لورن در آزمون زمان ایستاده است. ترکیبی جسورانه از انبه سرد، لیمو و نارنگی با چوب صندل، مریم گلی و پاتچولی نوآر ترکیب شده و نتیجه نهایی تلخ و شیرینی را به همراه دارد. پررنگ و معطر، این رایحه نهایی برای جلب توجه است.
نت ها: انبه سرد، مریم گلی اسپانیایی، آکورد سبز جوشان، آرنویز نقره ای، نعناع هندی، چوب صندل، دانه تونکا، هدیونه
اندازه های موجود: 4.2 اونس، 6.7 اونس




Hugo Boss Boss





چرا بخریم : این ادکلن ماندگار که در سال 1998 عرضه شد، به لطف رایحه مردانه و همیشگی خود، یک کلاسیک کالت است. نت‌های میوه‌ای و مرکباتی سیب، لیمو و آلو با پایه‌های گلی و تند مانند گل شمعدانی، چوب صندل و وتیور متعادل می‌شوند.
رایحه: سیب، لیمو، آلو، شمعدانی، دارچین، میخک، وتیور، چوب صندل
اندازه های موجود: 3.3 اونس


Yves Saint Laurent L’Homme



چرا بخریم: از جاذبه مغناطیسی یک مرد با سبک و احساس الهام گرفته شده است. رایحه جذاب آن نت های مرکباتی از ترنج و زنجبیل را با چوب سدر و خس خس جفت می کند تا رنگ و بوی تازه ای به عطر چوبی شما بدهد.
رایحه: ترنج، زنجبیل، چوب سدر، وتیور
اندازه های موجود: 3.3 اونس

برچسب ها : ادکلن عطر پرفیوم بهترین عطرها سن لورن ایفوریا نت شیرین شنل ساواج
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی