حریم خصوصی

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

حریم خصوصی

سیاست نامه حریم خصوصی


«تجارت الکترونیک فرهنگیان» به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن می‌گذارید. به منظور آگاهی کامل از سیاست و عملکرد تجارت الکترونیک فرهنگیان در این زمینه، مطالعه این سند تحت عنوان «سیاست نامه حریم خصوصی» و هر گونه پیام دیگری که در خصوص جمع‌آوری و پردازش اطلاعات توسط تجارت الکترونیک فرهنگیان به حساب کاربری شما ارسال می‌شود، ضروری است.

۱- درباره تجارت الکترونیک فرهنگیان

۲- از اطلاعات چه استفاده‌ای می‌کنیم

۳- امنیت اطلاعات شخصی

۴- درخواست‌های شما

۱- درباره تجارت الکترونیک فرهنگیان

شرکت تجارت الکترونیک فرهنگیان به شماره ثبت 433863 از سال 1391 فعالیت خود را در حوزه فروش اقساطی و اعتباری (اینترنتی و فروشگاهی) آغاز کرده و بزرگترین سامانه کسر از حقوق فرهنگیان و کارمندان دولت را طراحی و مدیریت می‌نماید. اتما یار متعلق به تجارت الکترونیک فرهنگیان است. اطلاعات بیشتر در مورد تجارت الکترونیک فرهنگیان را می‌توانید از اینجا به دست آورید.

۲- کدام اطلاعات توسط اتما یار جمع آوری می شوند

اطلاعات ممکن است توام با نصب و/یا استفاده شما از خدمات اتمایار (اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور عمدتاً به این شیوه جمع‌آوری می‌شوند و در سرورهای ما نگهداری می‌شوند) در دسترس و اختیار تجارت الکترونیک فرهنگیان قرار گیرد، همچنین تجارت الکترونیک فرهنگیان ممکن است اطلاعات را مستقیماً از شما دریافت کند (هنگام ورود به حساب کاربری، ثبت تیکت، تماس و مکاتبه با پشتیبانی و یا تکمیل هر فرم یا ورود اختیاری اطلاعات).

۱-۴- اطلاعاتی که با نصب و/یا استفاده از نرم‌افزار اتمایار جمع‌آوری می‌شوند

اطلاعات مربوط به استفاده از اتمایار و اطلاعات دستگاهی که نرم‌افزار اتمایار بر روی آن نصب شده‌ است همزمان با نصب نرم‌افزار بر روی دستگاه شما (بدون ایجاد حساب کاربری) جمع‌آوری می‌شوند. برخی از این اطلاعات عبارتند از:

۱-۱-۴- نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما،

۲-۱-۴- مدت و باز‌ه‌های استفاده شما از اتمایار ،

۳-۱-۴- اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل آدرس پروتکل اینترنت (IP)، نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes)

۲-۴- اطلاعاتی که بعد از ایجاد حساب کاربری در اختیار تجارت الکترونیک فرهنگیان قرار می‌گیرد

اطلاعاتی که توسط تجارت الکترونیک فرهنگیان (بعد از ایجاد حساب کاربری) جمع‌آوری می‌شوند شامل موارد ذیل است:

۱-۲-۴- اطلاعاتی که برای ورود حساب کاربری در نرم‌افزار اتمایار ضروری است شامل شماره تلفن همراه، کد ملی و تاریخ تولد یا سایر اطلاعاتی که شما در اختیار تجارت الکترونیک فرهنگیان قرار می‌دهید،

۲-۲-۴- نظراتی که در نرم‌افزار تجارت الکترونیک فرهنگیان ثبت می‌نمایید و فهرستی از محصولات خریداری شده ،

در صورتی که شما مایل نیستید اطلاعات شما در اختیار تجارت الکترونیک فرهنگیان قرار گیرد، لطفا از نصب نرم‌افزار تجارت الکترونیک فرهنگیان و/یا ایجاد حساب کاربری و ثبت اطلاعات شخصی در سایت و نرم‌افزار تجارت الکترونیک فرهنگیان خودداری نمایید.

۵- تجارت الکترونیک فرهنگیان از اطلاعات چه استفاده‌ای می کند

موارد عمده استفاده از اطلاعات عبارتند از:

۱-۵- استفاده از اطلاعات به منظور اجرای قرارداد فعلی یا آتی بین تجارت الکترونیک فرهنگیان و کاربر یا در مواردی که برای استیفای حقوق قانونی تجارت الکترونیک فرهنگیان ضروری باشد. به عبارت دیگر، از آنجا که تجارت الکترونیک فرهنگیان برای ارائه بهترین محصولات و خدمات، با بیشترین امنیت برای کاربر و همچنین بهبود خدمات نیاز به استفاده از برخی اطلاعات دارد، بنابراین تجارت الکترونیک فرهنگیان با استفاده از اطلاعات کاربران ممکن است اقدامات ذیل را انجام دهد:

۱-۱-۵- ارزیابی عملکرد سایت و نرم‌افزار تجارت الکترونیک فرهنگیان و رفع اشکالات آن‌ها در نسخه‌های آتی،

۲-۱-۵- افزایش امنیت و صحت عملکرد سایت و نرم‌افزار،

۳-۱-۵- بهبود تجربۀ کاربری از طریق انطباق نرم‌افزار اتمایار با نیازها و شرایط کاربر و سیستم‌عامل‌های مورد استفاده در دستگاه‌های متنوع کاربران،

۵-۱-۵- ارائه خدمات به نحوی که کاربر بتواند به نحوی کارآمد و منحصر به فرد، از کلیه امکانات موجود در سایت و برنامه استفاده کند ،

۶-۱-۵- اطلاع‌رسانی رخدادهای مهم مانند به‌روزرسانی‌های خدمات و محصولات (جشنواره های خرید اقساطی از سایت اتما)

۷-۱-۵- آموزش تیم پشتیبانی برای پاسخگویی به کاربران و نظارت بر عملکرد آن‌ها،

۸-۱-۵- استفاده از اطلاعات برای طرح دعوا توسط تجارت الکترونیک فرهنگیان، دفاع و پاسخگویی در برابر دعاوی مطروحه علیه تجارت الکترونیک فرهنگیان و هرگونه اقدام قضایی یا اداری مرتبط به منظور دفاع از حقوق و اموال تجارت الکترونیک فرهنگیان یا کاربران،

۹-۱-۵- حسب مورد استفاده از اطلاعات برای بازپرداخت وجوه به کاربران،

۱۰-۱-۵- انجام مکاتبات و تماس با کاربران توسط تیم پشتیبانی،

۱۱-۱-۵- توسعه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر توسط تجارت الکترونیک فرهنگیان یا مجموعه شرکت‌های همکار و وابسته به تجارت الکترونیک فرهنگیان،

۵-۲- تجارت الکترونیک فرهنگیان اطلاعات کاربران را برای ارائه‌ی گزارش‌های آماری از صنعت و کاربران، بدون اینکه به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط باشد، استفاده می‌کند.

۶- اطلاعات در اختیار چه اشخاصی قرار می گیرند

۱-۶- تجارت الکترونیک فرهنگیان ممکن است در راستای مطابقت عملکردش با قوانین و مقررات کشور اطلاعات موضوع این سند را در جریان رسیدگی قضایی و/یا در پاسخ به دستور مراجع قضایی ذی‌صلاح در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد.

۲-۶- تجارت الکترونیک فرهنگیان به اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائه خدمات با ما همکاری می‌کنند و یا وابسته به تجارت الکترونیک فرهنگیان هستند، تنها در چارچوب این سند اجازه استفاده و پردازش اطلاعات شخصی شما را می‌دهد.

۷- امنیت اطلاعات شخصی

۱-۷- یکی از اولویت‌های اصلی تجارت الکترونیک فرهنگیان محافظت از اطلاعات حساب کاربران و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به این اطلاعات است. بر همین اساس:

۱-۱-۷- بسیاری از خدمات تجارت الکترونیک فرهنگیان با SSL‌ رمزگذاری شده‌اند،

۲-۱-۷- برای هر بار ورود به حساب کاربری در تجارت الکترونیک فرهنگیان از رمز عبور یک‌بار مصرف (OTP) استفاده می‌شود که تنها با دسترسی به شماره تلفن همراهی که از طریق آن در تجارت الکترونیک فرهنگیان، حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید امکان‌پذیر است،

۳-۱-۷- اطلاعات حساب یا کارت بانکی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در تجارت الکترونیک فرهنگیان دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورد استفاده خواهند بود.

۲-۷- علی‌رغم تمام رویه‌های ایمنی که تجارت الکترونیک فرهنگیان مطابق با قانون به هنگام ارائه خدمات اتخاذ کرده است، متاسفانه تدابیر امنیتی را نمی‌توان به صورت صد در صدی تضمین نمود، بنابراین مقتضی است:

۱-۲-۷- از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آن‌ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید،

۲-۲-۷- رمز عبوری را انتخاب نمایید که حتی‌الامکان برای دیگران غیر قابل حدس باشد،

۳-۲-۷- در صورت وقوع سرقت گوشی همراه و همچنین پیش از واگذاری شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، موضوع را به تجارت الکترونیک فرهنگیان اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند. در غیر این صورت و در موارد دسترسی اشخاص ثالث به رمز عبور شما، تمامی مسئولیت هرگونه استفاده یا سوءاستفاده از حساب کاربری شما به عهدۀ شخص شماست و تجارت الکترونیک فرهنگیان هیچ‌گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

۸- درخواست های شما

تحت شرایطی، شما می توانید متقاضی هر یک از موارد ذیل در رابطه با اطلاعات شخصی خود باشید:

۱-۸- درخواست دسترسی به اطلاعات شخصی خود که در اختیار تجارت الکترونیک فرهنگیان قرار دارد،

۲-۸- درخواست تکمیل اطلاعات ناقص یا اصلاح اطلاعات نادرستی که در اختیار تجارت الکترونیک فرهنگیان قرار دارد،

۳-۸- درخواست حذف یا محو کردن اطلاعات شخصی؛ در این خصوص تجارت الکترونیک فرهنگیان درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اطلاعات را حذف یا محو می‌نماید و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد،

۴-۸- اعلام عدم رضایت نسبت به جمع‌آوری، ذخیره، پردازش و توزیع اطلاعات شخصی در مواردی که به موجب قانون این اقدامات مستلزم رضایت شماست؛ در این خصوص تجارت الکترونیک فرهنگیان درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اقدام و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، عدم دسترسی تجارت الکترونیک فرهنگیان به برخی اطلاعات، ممکن است مانع ارائه تمام یا برخی از خدمات یا عملکرد مناسب سایت یا برنامه گردد.

۹- شرایط درخواست:

۱-۹- شما می توانید درخواست های خود را به نشانی الکترونیکی etmayar@etma.ir ارسال نمایید.

۲-۹- درخواست شما در هیچ یک از موارد فوق متضمن پرداخت هزینه نمی‌باشد.

۳-۹- در هر یک از موارد فوق، تجارت الکترونیک فرهنگیان ممکن است اطلاعاتی را به منظور تأیید هویت و حصول اطمینان از حق دسترسی شما به اطلاعات شخصی، درخواست کند. این اقدامات و تدابیر با هدف محافظت از اطلاعات و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما انجام می‌شوند.

۴-۹- تجارت الکترونیک فرهنگیان هر درخواست را ظرف حداکثر یک ماه پاسخ خواهد داد مگر آنکه پیچیدگی یا تعدد موضوعات بررسی طولانی‌تری را اقتضا کند؛ در این صورت تجارت الکترونیک فرهنگیان، اطلاع‌رسانی های لازم را انجام خواهد داد.