بلو بانک

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

بلو بانک

خرید اقساطی انواع کالا و خدمات با طرح بلوبانک از فروشگاه اینترنتی اتما

با داشتن بلو بانک در صورتی که جزو جامعه مخاطب سایت اتما هستید میتوانید هر آنچه را که بخواهید به‌صورت اقساطی از سایت اتما به آدرس www.etma.ir و اتمامد www.etmamode.ir خریداری کنید و هزینه آن را در بلندمدت پرداخت کنید. خرید انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، پوشاک، طلا و غیره با این طرح امکان پذیر است. برای آموزش مراحل خرید سایت اتما اینجا کلیک کنید.

و در صورتی که حساب بلو بانک ندارید مراحل زیر را برای ایجاد حساب بلو به صورت آنلاین طی کنید.

مراحل افتتاح حساب بلوبانک



۱-دانلود اپلیکیشن بلوبانک

در مرحله اول باید اپلیکیشن بلوبانک را از طریق این لینک دانلود کنید. باتوجه به سیستم عامل گوشی خود یکی از موارد زیر را برای دانلود انتخاب کنید.




۲- ساخت حساب کاربری

پس از نصب اپلیکیشن و اجرا کردن آن، باید نسبت به ساخت حساب کاربری اقدام کنید. بنابراین شماره تماس به ‌نام خود، تاریخ تولد و همچنین کد ملی خود را وارد کنید.

  • پس از اینکه شماره تماس خود را وارد کردید، پیامکی مبنی بر کد تایید برای شما ارسال می‌شود که آن را وارد می‌کنید تا به مرحله بعد برسید.

  • پس از تایید شماره تلفن همراه شما، کد ملی خود را وارد می‌کنید.
  • در مرحله بعد تاریخ تولد خود را با استفاده از تقویم زیر انتخاب کنید.



۳- انتخاب نام کاربری و رمز عبور


در این مرحله باید یک نام کاربری و رمز عبور امن انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این نام کاربری و رمز عبور، مشخصات ورود شما به اپلیکیشن محسوب می‌شود.

۴- اسکن مدارک

در این بخش باید از کارت ملی خود عکس بگیرید یا آن را اسکن کنید. اگر کارت ملی شما قدیمی است، باید تاریخ انقضای کارت ملی و کد رهگیری که برای کارت ملی هوشمند درخواست داده‌اید را نیز وارد کنید.

۵- شناسایی هویت

در بخش شناسایی هویت، با در نظر گرفتن شئونات اسلامی و بدون ماسک، عبارتیکه از شما خواسته شده را در قالب یک ویدئو کوتاه برای بلوبانک ضبط و ارسال کنید.

۶- بررسی اطلاعات

پس از ارسال ویدئو، اطلاعات شما تا ۲ ساعت دیگر بررسی و نتیجه از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. اگر تمامی اطلاعات و مدارک شما، مورد تأیید باشد پیامکی حاوی این متن برای شما ارسال می‌شود: «حساب شما با موفقیت فعال شد.»

۷- سفارش کارت بلوبانک

علاوه‌بر افتتاح حساب شما می‌توانید، کارت بانکی خود را هم سفارش دهید. کارت بانکی بلو در رنگ‌های مختلفی مانند آبی، سبز و قرمز موجود هستند که بعد از انتخاب رنگ موردنظرتان و وارد کردن کد پستی و شماره تلفن ثابت خود، سفارش کارت بانکی‌تان نیز با موفقیت ثبت و در عرض چند روز برای شما ارسال می شود.