سوالات متداول

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

سوالات متداول

سوالات متداول

خرید اقساطی از سایت اتما به چه صورت است؟
برای خرید اقساطی باید ابتدا در سایت ثبت نام نموده و کالای مورد نظر را در سبد خرید قرار دهید.در مرحله بعد مشخصات خود و آدرس را وارد می نمایید و سفارش خود را به صورت نقدی ثبت کنید.بعد از ثبت سفارش پیامکی حاوی یک لینک برای شما ارسال میگردد، با کلیک بر روی لینک ذیل میتوانید اقساط ماهانه و مبلغ پیش پرداخت خود را انتخاب نمایید.کارشناسان اتما بعد از چند ساعت با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

چه کسانی میتوانند از فروشگاه اتما اقساطی خرید کنند؟
تمامی فرهنگیان و کارمندان دولتی(شاغل و بازنشسته)که از بانک ملی ، صادرات و تجارت حقوق دریافت میکنند و بازنشستگان که از بانک رفاه کارگران حقوق دریافت میکنند می توانند از سایت اتما اقساطی خرید کنند.

کسر اقساط به چه صورتی انجام میگیرد؟
اقساط به صورت ماهیانه از حساب حقوقی متقاضی کسر می گردد.

تا چه سقفی میتوان به صورت اقساطی کالا خرید؟
تا سقف 700 میلیون ریال میتوانید کالا به صورت اقساط خرید نمایید.

کارمزد خرید اقساطی از سایت چقدر است؟
کارمزد اقساط ماهیانه 2 درصد می باشد.

آیا برای خرید نیاز به ضامن می باشد؟
خرید تا مبلغ 350 میلیون ریال نیاز به ضامن ندارد.اگر خرید بیش از 350 میلیون ریال باشد نیاز به یک ضامن فرهنگی است.

آیا قیمتهای سایت به روز است؟
بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. بدین منظور به عنوان اولین و تنها فروشگاه اینترنتی اقساطی کشور به روز رسانی قیمت و موجودی را در کنار تمام قیمت محصولات درج کرده ایم. این تاریخ نشان می دهد که در آن روز مشخص این محصول در فروشگاه به قیمت مشخص شده، موجود بوده است. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست ثبت سفارش نمایند.

در ضمن به استحضار می رساند در بیش از 95 درصد مواقع حتی با گذشت تاریخ به روز رسانی، قیمت ها و موجودی صحیح می باشند.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در اتما بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.

از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه اتما موجود است؟
بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت اتما، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله، مشتریانی که قصد خرید حضوری دارند میتوانند ابتدا سفارش خود را در سایت اتما ثبت نمایند و پس از تماس کارشناسان اتما و هماهنگی های لازم برای تحویل حضوری تشریف آورند ( با توجه به شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی از تحویل کالا به صورت حضوری معذوریم ).

آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.

اما مشتریانی که میخواهند از نزدیک کالا را رویت نمایند باید به فروشگاه اتما و یا فروشگاه های طرف قرار داد در سطح شهرمراجعه نمایند.

آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟
بله، پس از ثبت سفارش و ارسال مدارک میتوانید سفارش خود را درب شرکت تحویل بگیرید. ( با توجه به شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی از تحویل کالا به صورت حضوری معذوریم ).

آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟
خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم.

آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟
بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی می نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.

آیا برای خرید از اتما، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، ابتدا باید در سایت اتما ثبت نام نمایید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از اتما خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
بله، شما پس از ارسال مدارک مورد نیازبا قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
اتما با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.

علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله میتوانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
کارشناسان اتما تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا 72 ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: بله برای فرهنگیان و کارمندان شرکتهای دولتی امکان خرید اقساطی وجود دارد.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
بله، برای اطلاع از نحوه دادن چک باید با اتما تماس گرفته و از کارشناسان راهنمایی بگیرید.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت اتما امن است؟
شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت اتما وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

نحوه ارسال کالا به چه صورت می باشد؟
تمامی کالاها به سراسر ایران با پست پیشتاز ارسال میشود.

آیا برای ارسال کالا هزینه حمل و نقل باید پرداخت کنیم؟
بله، هر کالا بر اساس وزن و ابعاد هزینه حمل و نقل متفاوتی دارد که در زمان ثبت سفارش قابل رویت می باشد.