مورد انتظار ترین فیلم های 2024 !

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...



با نزدیک شدن سریع به پایان سال، تماشاگران سینما به دنبال سال 2024 هستند تا ببینند چه فیلم هایی در ماه های آینده به گیشه و سرویس های پخش می روند . در حالی که چند ماه دیگر به سال جدید می‌رسد، در حال حاضر طیف گسترده‌ای از فیلم‌های موردانتظار با بازی تعدادی از A-listers، از جمله گال گدوت ، رایان رینولدز ، مایکل کیتون ، زندایا ، لیدی گاگا و تام کروز و بسیاری دیگر وجود دارد .



The Fall Guy



رایان گاسلینگ و امیلی بلانت در این کمدی پر اکشن با الهام از سریال تلویزیونی موفق دهه 1980 همبازی هستند . این فیلم گاسلینگ را در نقش بدلکار سابق کلت سیورز ، «یک بدلکار زخم خورده از نبرد» دنبال می‌کند که صنعت را ترک کرد تا بر سلامت جسمی و روانی خود تمرکز کند . با این حال ، زمانی که ستاره فیلم پرهزینه‌اش که جودی مورنو (بلانت) کارگردانی می‌کند ، ناپدید می‌شود ، به تجارت بازمی‌گردد .





Kung Fu Panda 4



جک بلک در نقش پو، پاندای کونگ فو دوست با اشتها، بازمی گردد، در حالی که به ماجراجویی دیگری در چین باستان می پردازد. برای قسمت چهارم این مجموعه انیمیشنی، جکی چان، آنجلینا جولی، لوسی لیو و ست روگن به داستان می‌پیوندند.





A Quiet Place: Day One



خلاصه داستان فیلم در دست نیست، اما گفته شده است که خط داستانی ادامه‌ی «یک مکان آرام: قسمت دوم» نیست، بلکه یک اسپین‌آف است. در «روز اول» الکس ولف، دنیس اوهار، لوپیتا نیونگو، جیمون هونسو و جوزف کوین، ستاره «چیزهای عجیب» حضور دارند . این فیلم به کارگردانی مایکل سارنوسکی و نویسندگی جان کرازینسکی، اسکات بک و جف نیکولز ساخته شده است.



Dune: Part II



تیموتی شالامه ، زندایا ، ربکا فرگوسن و خاویر باردم برای دنباله مورد انتظار این فیلم علمی تخیلی بازگشته اند . پس از اینکه خانواده‌اش مورد حمله قرار گرفتند، پل آتریدس (شالامه) با چانی (زندایا) و فرمن، ساکنان بومی آراکیس، در جستجوی انتقام متحد می‌شوند. در مبارزه با توطئه گران، او باید بین دنبال کردن قلب خود یا نجات جهان تصمیم بگیرد.
به کارگردانی دنیس ویلنوو، فلورانس پیو و آستین باتلر نیز همبازی هستند.





Inside Out 2



نه سال پس از اینکه «Inside Out» باعث شد مردم همه احساسات را احساس کنند ، استودیو Pixar قرار است سری جدید این انیمیشن را بسازد . امی پولر برای صداپیشگی Joy باز می گردد ، در حالی که فیلیس اسمیت Sadness و لوئیس بلک Ager است. دایان لین نیز به عنوان مادر رایلی بازمی گردد .





Despicable Me 4



جزئیات داستان ناشناخته است، اما گرو و عواملش بدون شک شخصیت شرور جدیدی خواهند داشت که در چهارمین قسمت از مجموعه سرگرم‌کننده‌های خانوادگی حضور خواهند داشت . استیو کارل به عنوان ابرشرور با قلب بازمی‌گردد و کریستن ویگ نیز در نقش صدای لوسی ، همسر گرو ، بازمی‌گردد . مارگو، ادیت و اگنس ، دخترخوانده‌های گرو، به احتمال زیاد قلب مخاطبان را نیز با شیطنت‌های دوست‌داشتنی خود تسخیر خواهند کرد .






Mufasa: The Lion King



بری جنکینز پیش درآمد «شیر شاه» به سبک لایو اکشن را کارگردانی می کند . بر اساس IMDB، پس از اینکه سیمبا پادشاه سرزمین پراید شد ، " او مصمم است تا توله‌اش نقش‌های پنجه‌اش را دنبال کند تا منشا پدر مرحومش موفاسا کشف شود ." آرون پیر صداپیشگی موفاسا را ​​بر عهده دارد، در حالی که ست روگن در نقش پومبا، بیلی آیچنر در نقش تیمون و جان کانی در نقش رافیکی دوباره ایفای نقش می کند .






Captain America: Brave New World




چهارمین فیلم از مجموعه کاپیتان آمریکا، آنتونی مکی را به عنوان شخصیت اصلی می بیند که با نام سام ویلسون نیز شناخته می شود . کاپیتان آمریکای جدید که پس از بازنشستگی استیو راجرز کریس ایوانز رهبری را بر عهده می گیرد، ماجراجویی قهرمانانه و نجات دهنده جهان خود را آغاز می کند . جولیوس اوناه فیلمنامه ای از دالان موسون و مالکوم اسپلمن را کارگردانی می کند. هریسون فورد، لیو تایلر ، دنی رامیرز همبازی هستند و شایعه شده سباستین استن در نقش باکی بارنز بازی می کند .


برچسب ها : تماشاگران هریسون فورد سباستین استن دالان موسون مالکوم اسپلمن کاپیتان آمریکا IMDB استیو کارل Inside Out Pixar امی پولر Joy تیموتی شالامه Dune: Part II چیزهای عجیب Kung Fu Panda 4 جودی مورنو گال گدوت
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی