شرایط و تسهیلات ویژه فرهنگیان

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

شرایط و تسهیلات ویژه فرهنگیان

آیا می دانید چه شرایط ویژه و تسهیلاتی برای فرهنگیان وجود دارد؟

1) سایت اتما:

سایت اتما به آدرس www.etma.ir که از سال 1393 شروع به فعالیت کرده است.
افراد جامعه مخاطب سایت اتما (فرهنگیان و کارمندان دولتی که از بانک ملی و صادرات و تجارت حقوق دریافت میکنند و بازنشستگان تامیـن اجتماعی و ... ) میباشند.
مخاطبین محترم کالاهایی از قبیل : لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و... را در اقساط بلند مدت 38 ماهه با سود مناسب می توانند خریداری کنند.
سقف خرید اقساطی هم اکنون 100.000.000تومان میباشد.

2) سایت اتما مد:

سایت اتمــا به آدرس www.etmamode.ir که از سال 1402 شروع به فعالیت کرده است. این سایت همانند سایت اتمـا به جامعــه مخاطبیـــن سایت اتما که در شماره 1 ذکر شد، کالاهایی از قبیل: پوشاک ، طلا و جواهرات و... را در اقساط بلند مدت 38 ماهه با سود مناسب بفروش می رساند.

3) فروشگاه های حضوری شهر اتما:

فروشگاه شهر اتما یک فروشگاه حضوری بوده که زیر نظر شرکت تجارت الکترونیک فرهنگیان اقدام به فروش کالا می نمایند.
تمامی افراد جامعه مخاطب سایت اتما می تواننـد از فروشگـاه های حضــوری شهر اقساطی اتما خریـد کنند. سقف خرید اقساطی هم اکنون 100.000.000تومان میباشد.
برای اطلاعات بیشتر و آدرس شعب فعال که در حال حاضـر در استان های تهران، شهر کرد و استان فارس میباشد به اینجا مراجعه کنید.

5) نمایندگی های سراسر کشور:

در سراسر کشور فروشگاههایی وجود دارد که از سیستم کسورات اتما برای خرید اقساطی مشتریان خود استفاده میکند.
لیست نمایندگی های فعال که تقریبا در تمامی استان ها وجود دارد را می توانید از اینجا دریافت کنید.

6) کیپا:

سایت کیپا به آدرس www.keepa.ir که در حال حاضر به فرهنگیـــان محترم 5 میلیون تومان اعتبار میدهد و باز پرداخت آن 2 ماهه بدون سود می باشد.


7) هومکا:

هومکا یک سایت آنلاین www.homeca.ir برای درخواست آزمایش آنلاین در تهران و استان البرز میباشد. درخواست آنلاین در سایت ثبت میگردد و حضورا درب منزل شما از شما آزمایش گرفته میشود و اگر با بیمه تکمیلی طرف قـــــرارداد هستید به صورت اتوماتیک از حساب بیمه شما کسر میگردد.

8) خرید بلیط هواپیما،رزرو هتل و ... :

سفر با اتما یک سایت آنلاین www.safarbaetma.ir میباشد، که همکاران محترم میتوانند بلیط و هتل های قیمت مناسب را از این سایت خریداری نمایند.