معرفی بیمه کارآفرین

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

معرفی بیمه کارآفرین 19 آذر 1402

معرفی بیمه کارآفرین
بیمه کارآفرین یکی از اولین شرکت‌های ارائه دهنده بیمه عمر و سرمایه گذاری است که از سال ۱۳۸۳ بیمه عمر و سرمایه گذاری را ارائه کرده است که همواره در سال‌های گذشته سطح توانگری یک را داشته است. تعداد پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه کارآفرین و پرداخت خسارت از جمله برترین‌های بیمه عمر در سطح کشور در صنعت بیمه می‌باشد.

بیمه های کارآفرین: بیمه شخص ثالث، بیمه موتورسیکلت، بیمه آتش سوزی و زلزله، بیمه مسافرتی، بیمه عمر، بیمه درمان تکمیلی، بیمه بدنه

در ادامه مطلب توضیح مختصری درباره مزایای بیمه های کار آفرین خدمتتان ارائه میدهیم.

پیشنهاد ویژه: با انتخاب طرح بیمه عمر و بیمه شخص ثالث میتوانید بیمه بدنه رایگان استفاده کنید.

همراهان گرامی میتوانند فرم زیر را تکمیل و پس از آن منتظر بمانند تا از طرف کارشناسان بیمه با شما تماس گرفته شود و با مشورت آنها بیمه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
1 . هرمبلغی که به عنوان پول بیمه سرمایه گذاری می شود ۳۰ ٪ به آن سود تعلق میگیرد ۱۶ ٪ سود روزانه قابل برداشت و ۱۴ ٪ در پایان سال به صورت تجمیعی قابل برداشت است.

2 . ۲۵ برابر پولی که به عنوان حق بیمه پرداخت می کنید تحت پوشش قرار می گیرید به عنوان نمونه ، اگر مبلغ ۲۰ میلیون تومان سالیانه حق بیمه پرداخت کنید تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه ای هستید.

3 . ۳۱ بیماری که انواع سکته ها و سرطانها و جراحی ها در آن وجود دارد.تامبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بلاعوض تحت پوشش قرار میگیرید به عنوان مثال کسی که جراحی قلب داشته و مبلغ ۲۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه باشد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان چک بلاعوض در وجه آن فرد صادر میشود . نکته جالب این که در این خصوص نیازی به فاکتور وجود ندارد یعنی فقط کافی است بیمارستان عمل جراحی را تایید نماید ، بیمه کاری به این موضوع ندارد که شما چقدر هزینه کرده اید ، بلکه ۵۰۰ میلیون چک بلاعوض صادر میگردد.

4 . تامبلغ ۱۰۰ میلیون تومان هزینه بیمارستان چه دولتی چه خصوصی درصورت بروز حادثه برای فرد پرداخت میگردد ، این مبلغ براساس فاکتور پرداخت میشود.

5 . در بیمه کارآفرین هزینه فنر وبالن پرداخت میگردد که این یک موضوعی است در سایر بیمه ها انجام نمیشود.

6 . مطابق ماده : ۱۳۶ و ۱۳۷ قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی افراد تحت پوشش از پرداخت مالیات بر ارث و سایر موارد معاف میگردد.

7 . به ازای هرشب بستری در بخش مراقبتهای ویژه مبلغ ۱۰ میلیون تومان پول توسط بیمه پرداخت میگردد.

8 . در صورتی که بیمه شده به هردلیلی آسیب ببیند و کمیسیون پزشکی آن فرد را از کارافتاده تشخیص دهد ازآن تاریخ به بعد آن فرد ازپرداخت حق بیمه معاف میشود و تا پايان قرارداد بیمه کارآفرین حق بیمه سالیانه او را پرداخت می کند از آن تاریخ به بعد سود ومزایای بیمه ای خود را دریافت مینماید .

9 . هرمبلغی که در بیمه کارآفرین داشته باشد ۹۰ % آن وام با بهره ۱۳ % تعلق میگیرد . یعنی شما پولی را در بیمه سرمایه گذاری کرده اید ۳۰ % سود به شما تعلق میگیرد اما وامی که دریافت می کنید ۱۳ % بهره خواهد داشت که این یک امر استثنایی خواهد بود . ضمنا وام شما نیازیه ضامن وسفته و چک بانکی ندارد .

10 . از محل اندوخته بیمه نامه شما میتوانید هزینه های دانشگاه ، جهیزیه ، اشتغال فرزندان و مخارج روزمره زندگی آنها را تامین نمایید .

11 . بیمه شده میتواند هرزمانی که نیاز داشته باشید و تشخيص بدهد اندوخته بیمه نامه خود را به صورت یکجا یا به صورت مستمری یا بازنشستگی دریافت نماید .

12 . چنانچه فردی تحت پوشش بیمه عمر قرار بگیرد حداکثر تخفیف در سایر بیمه ها را شامل میشود از جمله بیمه بدنه ، مسئولیت ، آتش سوزی .