5 سایت ساخت رزومه انگلیسی برای جاب آفر و پذیرش تحصیلی

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...
www.topresume.com

تاپ رزومه (TopResume)

جف برگر، شرکت TopResume را در سال 2014 تاسیس کرد.  جایی که پیش‌تر به صورت جزئی‌ توسط مادر او برای نوشتن رزومه‌های حرفه‌ای راه‌اندازی شد. این شرکت رزومه‌نویسی با بیش از 1000 نویسنده از جمله متخصصان در بیش از 65 زمینه‌ صنعتی مختلف، در حال فعالیت است. از جمله خدمات TopResume این است که چنانچه رزومه‌ای دارید به صورت رایگان به شما خواهند گفت که آیا رزومه‌ انگلیسی شما مناسب است و یا اینکه نیاز به چه تغییرات و اصلاحاتی دارد.

اگر این شرکت را برای رزومه‌نویسی انتخاب کنید، با رزومه‌ی قبلیتان کار را شروع می‌کنند. البته اگر شما هنوز رزومه‌ای ندارید مشکلی وجود ندارد. پرسشنامه‌ای در اختیار شما گذاشته می‌شود که تمام اطلاعاتی که مورد نیاز است را دریافت کنند. یک رزومه انگلیسی حرفه ای 38 درصد احتمال تماس گرفتن کارفرما، 31 درصد احتمال دعوت به مصاحبه و 40 درصد احتمال پذیرفته شدن برای کار را افزایش می‌دهد.

شما می‌توانید بر حسب آنچه که می‌خواهید از سه پکیج مخصوص این شرکت استفاده کنید. در نوع اول یک رزومه‌ بهینه شده، در نوع دوم یک رزومه و یک معرفه‌نامه و در نوع سوم یک رزومه، یک معرفی‌نامه و یک پروفایل لینکدین (که به دست متخصصین نوشته میشود) داده می‌شود. از آن‌جایی‌ که رزومه‌ها زیر نظر یک تیم متخصص نگارنده و زمینه‌ی شغلی شما نوشته می‌شود، شانس موفقیت شما بسیار بالا میرود.

www.monster.com

مانستر (Monster)

Monster یک شرکت مشاور آنلاین در سطح جهانی است که جویندگان شغل را برای پیدا کردن مناسب‌ترین شغل و کارفرماها را برای پیدا کردن بهترین افراد راهنمایی می‌کند. بالاترین سطح رضایت و تضمین در این شرکت رزومه‌نویسی وجود دارد. جالب است، نه؟! سابقه‌ی کار حرفه‌ای آنها به بیش از 20 سال می‌رسد. این شرکت قلب موفقیت و آینده‌ی شغلی خود را نوآوری می‌داند. روش کار آنها به این صورت است که طرز فکر مردم را در مورد کار و شغل عوض می‌کنند.

آنها یک رویکرد یکپارچه را طراحی کرده‌اند که از تکنولوژی خلاق در جهت پیدا کردن راه‌حل‌ها استفاده شود. چرا؟ تا افراد بتوانند علاوه بر اینکه بهترین و مناسب‌ترین شغل را پیدا می کنند، به دیگر گزینه‌ها نیز دسترسی داشته باشند. در monster.com سه پکیج رزومه‌نویسی برای شما ایجاد شده است که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. پکیج پایه، پکیج دلوکس و پکیج پریمیر که به ترتیب رزومه، رزومه و معرفی‌نامه، رزومه و معرفی‌نامه و پروفایل لینکدین می‌باشند.

رزومه‌های شما در مدت زمان کوتاه تنها دو روز کاری به شما تحویل داده می‌شوند. تمام رزومه‌های این شرکت، با ضمانت 60 روزه و 100 درصد رضایت به کاربران داده می‌شوند. اگر از روزمه‌ انگلیسی حرفه ای خود راضی نبودید، بدون پرداخت هزینه آن را دوباره برای شما خواهند نوشت.

www.letseatgrandma.com

Lets Eat Grandma

این شرکت رزومه‌نویسی بهترین جا برای افرادی است که در حال حاضر یک رزومه انگلیسی برای خود دارند. مخصوصا گر رزومه‌ای که دارید، خوب باشد. این موسسه آنلاین رزومه‌نویسی رزومه‌ فعلی شما را بررسی می‌کند و نمره حرفه‌ی رزومه را به شما خواهند گفت. پکیج‌های خدماتی این شرکت شامل موارد زیر است:

  • پکیج‌ استارتر: یک رزومه و یک معرفی‌نامه
  • پکیج پیشتاز: یک رزومه، یک معرفی‌نامه به همراه یک پروفایل لینکدین
  • پکیج پریمیوم: یک رزومه، معرفی‌نامه، پروفایل لینکدین، یک ورژن ثانویه از رزومه یا معرفی‌نامه‌تان، یک متن تشکر برای مصاحبه و یک ایمیل خیلی باحال که می توانید برای کارفرماهای مختلف بفرستید.

البته این امکان برای شما وجود دارد که پکیج مورد نظر خود را تعریف کنید.

پروسه کار در این شرکت به شرح زیر است:

  1. اطلاعات و مدارک شما جمع‌آوری می‌شود: زمانی که سفارش می‌دهید، یا یک نویسنده مرتبط خواهید شد. شما پرسشنامه‌ها و جزئیات را بیشتر را در این قسمت انجام خواهید داد.
  2. شما با نویسنده‌ی خود صحبت خواهید کرد: طی یک مکالمه‌ی 30 دقیقه‌ای، نویسنده و مشاور شما به صورت خیلی دوستانه به دنبال پیدا کردن بهترین استراتژی برای رزومه‌ی کاری شما است.
  3. بر روی اولین نمونه کار خواهند کرد: به مدت یک هفته، نویسنده سخت مشغول شکل دادن پکیج و سفارش رزومه شماست.
  4. بر روی نسخه اولیه حاصل از مرحله‌ی قبل، به مدت 7 روز بازبینی و اصلاحات انجام می‌شود. شما رزومه‌ی خود را در قالب یک PDF تحویل خواهید گرفت. 7 روز دیگر به شما وقت داده می‌شود که به خوبی نسخه را مطالعه کنید، ببینید نیاز به تغییر دارد یا خیر!
  5. نسخه نهایی آماده می شود و با شما تماس می گیرند: اگر رضایت کامل داشتید، کار نهایی را به صورت Word و PDF تحویل می گیرید.
www.ihire.com

iHire

خدمات رزومه‌نویسی iHire یک روند خیلی خوب و پیشرو در نگارش حرفه‌ای رزومه‌ها دارد. بعد از اینکه شما در این وبسایت، حساب کاربری خود را ساختید، می توانید از میان سه نوع رزومه پایه، رزومه حرفه‌ای و رزومه‌ی جامع یکی را انتخاب کنید. سپس اطلاعات مفید و ضروری در مورد خود و حرفه‌ و سوابق‌تان را به شرکت می‌دهید.

علاوه بر این، اگر رزومه انگلیسی در حال حاضر دارید برای آنها می‌فرستید. بعد از مدت یک هفته یک پیشنویس اولیه از رزومه‌ی خود را دریافت خواهید کرد که می‌توانید آن را مرور کنید. اگر از رزومه‌ انگلیسی خود کوچکترین نارضایتی داشته باشید نویسنده‌ی حرفه‌ای، آنقدر بر روی آن کار خواهد کرد که شما به ارائه‌ رزومه‌ی کاری خود به کارفرمایان مختلف ببالید. نمونه‌های قبل و بعد از رزومه‌های کاربران مختلف، بر روی وبسایت آنها وجود دارد. بروید و ببینید چه تغییراتی کرده‌اند.

 

برچسب ها : رزومه رزومه انگلیسی رزومه نویسی لینکدین رزومه حرفه ای رزومه آنلاین رزومه کاری استخدام
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی