معرفی هواوی میت پد 5G به همراه چیپست کرین 820

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

هواوی میت پد پرو G5 در حالی روانه بازار خواهد شد که نسبت به نسخه قبلی خود یعنی نسخه پرو قیمت مناسب تر و چیپست قدرتمند تری خواهد داشت. بدین ترتیب طرفداران تبلت های هواوی میتوانند دستگاه قدرتمند را با قیمتی مناسب و همچنین با قابلیت اتصال به شبکه 5G تهیه کنند.

 هواوی میت پد 5G قرار است با قیمت ۷۸۵ دلار روانه بازار شود .همچنین مدل میت پد 10.4 که قابلیت اتصال به شبکه وای فای را نیز دارد قیمتی برابر با ۲۸۰ دلار خواهد داشت. نوع 5G این دستگاه نیز قیمتی ما بین دو دستگاه قبلی داشته و به نسبت قیمت خوبی را به کاربران ارائه خواهد داد.

میت پد جدید هواوی از چیپست کرین 820 با هسته های کورتکس A76  4هسته‌ای و همچنین GPU قدرتمند G57 MP6 بهره برده که حدود ۳۰ درصد نسبت به مدل قبلی سریع تر است. از دیگر مشخصات تبلت جدید هواوی مودم  5Gو قابلیت اتصال به Wi-Fi 6 است.

 همچنین این تبلت به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی و سلفی آن ۸ مگاپیکسل بوده و چهار اسپیکر و چهار میکروفون نیز در آن تعبیه شده است. باتری آن نیز ظرفیت ۷ هزار و ۲۵۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. در تبلت جدید سرعت شارژ افزایش پیدا کرده و در مدت ۳۰ دقیقه باتری آن از شارژ ۳۰ درصد به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. در جعبه این دستگاه علاوه بر کاور کیبورد، قلم استایلوس M-Pencil قرار داده شده است. همچنین EMUI 10.1 بر پایه اندروید ۱۰ به همراه این تبلت عرضه خواهد شد.

برچسب ها : اندروید 10 تبلت هواوی هواوی میت پد پرو
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی