سامسونگ مشخصات و قابلیت‌‌های شارژر بی‌سیم «تریو» را اعلام کرد

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

اواسط شهریورماه، سامسونگ در رویداد کاملا آنلاین تحت عنوان «زندگی بی‌توقف» یا «Life Unstoppable»، در کنار معرفی محصولات جدید خود از جمله تبلت «گلکسی تب A7» و «گلکسی فیت 2»، از «شارژر بی‌سیم تریو» (Wireless Charger Trio) رونمایی کرد.

این شارژر جدید بی‌سیم می‌تواند به‌صورت همزمان سه دستگاه مختلف شامل گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند یا هدفون‌های بی‌سیم را شارژ کند.

سامسونگ در رویداد آنلاین خود اطلاعات زیادی در مورد مشخصات شارژر جدید مطرح نکرد. اما آخرین اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت سامسونگ در آلمان و کره، مشخصات کاملی از شارژر بی‌سیم تریو را ارائه می‌دهد.

 

براساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت سامسونگ، شارژر بی‌سیم تریو دارای شش سیم پیچ برای شارژ کردن دستگاه‌های مختلف است و از فناوری شارژ سریع 9 واتی پشتیبانی می‌‌‌کند. همچنین کاربرانی که دستگاه‌های سازگار با استاندارد Qi دارند نیز می‌توانند از این شارژر جدید استفاده کنند. شارژر با حداقل سرعت 5 وات می‌تواند دستگاه‌های مختلف را شارژ کند و جالب اینکه قدرت شارژ محصولات اپل با فناوری شارژ 7.5 واتی را نیز دارد.

شارژر بی‌سیم ترو می‌تواند دستگاه‌هایی که داخل کیس با ضخامت کمتر از 3 میلی‌متر قرار دارند را نیز شارژ کند. اگر ضخامت کیس دستگاه بیشتر از 3 میلی‌متر باشد، مدت زمان شارژ افزایش پیدا کرده و تولید حرارت خواهد کرد.

 

نشانگرهای LED تعبیه شده روی شارژر، اطلاعات دقیقی از وضعیت شارژ دستگاه‌های مختلف ارائه می‌دهد. درنتیجه کاربران به‌راحتی متوجه می‌شوند که دستگاه مذکور شارژ شده یا کدام دستگاه‌ها در حال شارژ هستند. این محصول با وزن 320 گرم و ابعاد 240 در 86 در 15.5 میلی‌متر، می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که قصد دارند همزمان دستگاه‌‌های مختلفی را شارژ کنند.

شارژر بی‌سیم تریو در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود و از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی زد فولد، نوت، فولد که با این فناوری سازگار هستند، پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان شارژ انواع ساعت‌های هوشمند سامسونگ و همچنین هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز و گلکسی بادز لایو با این شارژر وجود دارد.

 

سامسونگ توضیحی در مورد زمان عرضه شارژر بی‌سیم تریو مطرح نکرده است. اما با توجه به اینکه اطلاعات محصول روی وب‌سایت شرکت قرار داده شده، انتظار می‌رود به زودی کاربران بتوانند این محصول را با قیمت 99 یورو خریداری کنند.

برچسب ها : سامسونگ شارژر گلکسی
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی