گوشی های ایسوس ZenFone 4 Selfie Pro

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

شرکت ایسوس با معرفی محصولات جدید همه را شگفت‌زده کرد. مدیران این شرکت رمز موفقیت و تاثیرگذاری را، در ظرافت و زیبایی یافته اند. ایسوس در تولید گوشی‌هایی که از نظر طراحی  بسیار زیبا است، با تقویت عملکرد و کارایی محصولاتش، همه‌ی امتیازها را یکجا جمع می‌کند. لوکس‌ترین محصولات این شرکت تایوانی، سری «ذن» (Zen) است. که در لپ‌تاپ‌ها ذن‌بوک و در موبایل‌ها ذن‌فون‌ها هستند. از محصولات جدید ایسوس «ذن‌فون ۴» (ZenFone 4) است که گوشی به روز و کارآمد و زیبایی است. بدنه‌ای با ترکیبی زیبا از فلز و شیشه،‌ پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۴ گیگابایت رم، دوربین دوگانه و بسیاری امکانات دیگر ...

ZenFone 4 Selfie Pro

 

دوربین های سلفی دوگانه
 حساسیت دوبرابر به نور و زاویه دید 120 درجه
ZenFone 4 Selfie Pro  به شما امکان می دهد پرتره های خود را با کیفیت ثبت کنید، و ویژگی هایی که یک تصویر سلفی میتواند داشته باشد را برای تصویرتان تعریف کنید. لذت بردن از یک تجربه عالی ثبت تصویر سلفی با دوربین های جلویی دوگانه که به شما اجازه می دهد چهره های بیشتری را شناسایی و ثبت کنید، مناظر بیشتری داشته باشید و جلوه های زیبایی را با حساسیت بیشتری نسبت به نور اعمال کنید .شما حتی می توانید ویدیوهای خود را با کیفیت K4 ضبط کنید. ZenFone4Selfie Pro با برنامه خود SelfieMaster  به شما کمک می کند تا بهترین حالت ممکن از چهره خود را به تصویر بکشید و زیبایی واقعی خود را به جهان نشان دهید، امکانی برای شما تا عکس ها، فیلم و یا لایوهای زیبایی را ثبت کنید.

فراتر از زیبایی
دوربین اصلی: این دوربین یک سنسور ثبت تصویر پیکسل دوگانه سونی است با فناوری دوربین ASUS DuoPixel  برای ضبط تصاویر زرق و برق دار،
  24 مگاپیکسل و یک لنز ASUS SuperPixel  Engine با دیافراگم F1.8 همراه با عملکرد بسیار خوبی که امکان ثبت تصویر برای نورهای روشن و واضح در هر شرایطی فراهم می کند. برای پرتره های مناظر طبیعی، یک دوربین با زاویه دید گسترده ی 120 درجه ای به شما امکان می دهد به راحتی افراد و مناظر بیشتری را در قاب قرار دهید.

  • 24MP (12 مگاپیکسل x 2)
  • DuoPixel ™ Unit
  • سنسور دو پیکسل سونی
  • IMX362 12MP

ZenFone 4 Selfie Pro

 

ZenFone 4 Selfie Pro

 

 

ASUS SUPERPIXEL ™ CAMERA
ثبت سلفی های  زیبا،  در روز یا شب
دوربین سلفی گوشی ZenFone 4 Selfie Pro  به صورت زیبایی روشن و واضح ظاهر می شود، روز یا شب، در فضای داخل و یا بیرون. دوربین اصلی سلفی در ZenFone 4 Selfie Pro دارای یک لنز دیافراگم F1.8 و آخرین سنسور تصویر Sony® IMX362  با فرمت بزرگ 1/ 2.55 و اندازه 1.4 مگاپیکسل برای حساسیت 2 برابر بیشتر از دوربین های معمولی گوشی هوشمند است. همراه با ASUS  SuperPixel Engine  که هوشمندانه حساسیت حسگر را کنترل می کند و نویز تصویر را کاهش می دهد، ZenFone 4 Selfie Pro  عکس های با کیفیت عالی را در HDR تولید می کند، مخصوصا در نور کم. هنگام فیلمبرداری سلفی، تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) باعث می شود که تکان های مزاحم برای سوژه های صاف و ابریشمی حذف شود.

  • دوربین معمولی گوشی هوشمند با وضوح 16MP
  • دیافراگم F2.0 و
  • اندازه پیکسل 1μm

ZenFone 4 Selfie Pro

 

ZenFone 4 Selfie Pro


دوربین ASUS SuperPixel ™
به اشتراک گذاری نقاط قوت در رزولوشن 4K
با حسگر تصویر سونی IMX362 سونی و ASUS SuperPixel ™ Engine منحصر به فرد، دوربین اصلی خود در ZenFone 4 Selfie Pro به شما اجازه می دهد تا فیلم های سلفی را با کیفیت 4K UHD  شگفت آور با دوستان یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در چهار برابر رزولوشن Full HD، فیلم 4K UHD ZenFone Selfie Pro، واضح تر، زیباتر و واقعی تر است، بنابراین مخاطبان شما احساس خواهند کرد که آنها درست در آنجا هستند و لحظات خود را با هم به اشتراک می گذارید.


زیبا و با کیفیت بالا
ZenFone 4 Selfie Pro  دارای پیشرفته ترین سیستم دوربین جلو است که دارای حسگر تصویر دو پیکسل Sony® IMX362 است که دارای دو برابر عکاسی دیجیتال نورگیر به عنوان حسگرهای معمولی با همان رزولوشن 24  مگاپیکسل است. فن آوری دوربین DuoPixel ™ با استفاده از اطلاعات گرفته شده توسط سنسور هوشمندانه یک عکس 24 مگاپیکسلی ایجاد می کند که منجر به زیبایی و با کیفیت بالا می شود.

 


سلفی با امکانی بیشتر
یک عنصر جدید برای عکاسی خودکار خود با زوم اپتیکال ZenFone 4 Selfie Pro، که زاویه دید 120 درجه به دست میدهد، زاویه دید گسترده آن شما را قادر می سازد عکس ها و فیلم هایی را که فضای بیشتری از محیط را به نمایش در می آورد به تصویر بکشید، بنابراین می توانید یک پس زمینه منظره در عکس خود داشته باشید یا دوستان خود را جمع آوری کرده و از سرگرمی لذت ببرید.

 

ZenFone 4 Selfie Pro

 


درخشش زیبایی
 ZenFone 4 Selfie Pro یک فلاش LED Softlight ارائه می دهد که مقدار مناسبی از نور را ارائه میدهد- درست مثل آنچه در در استودیو اتفاق میفتد - نرم کردن بافت پوست شما و تن رنگی پوست واقعی شما را مانند یک ستاره فوق العاده در هر عکس سلفی درخشان و زیبا ثبت میکند.

حالت Portrait یک افکت جدید که عمق میدان را با تار شدن پس زمینه افزایش میدهد. حالا شما می توانید عکس های سلفی که شبیه عکس های سینمایی و حرفه ای است را ثبت کنید.


فن آوری ASUS SELFIEMASTER
زیبا تر، سرگرم کننده تر، برای شما
SelfieMaster  یک برنامه سرگرم کننده و بصری است که به شما اجازه می دهد تا جلوه های زیبایی را اعمال کنید تا خودتان را جذاب تر کنید. با ده سطح زیباسازی را انتخاب کنید، شما می توانید چین و چروک ها را صاف کنید، لکه ها را حذف ، رنگ پوست را تنظیم و ویژگی های جذاب تصویر خود را افزایش دهید. به شما این امکان را می دهد که نگاه کاملی به دوربین داشته باشید، آیا شما در حال عکس گرفتن، ضبط یک ویدیو یا پخش زنده هستید. شما حتی می توانید از ویژگی های ویرایش عکس هوشمند خود برای ایجاد کلاژ ها و نمایش اسلاید برای لذت بردن و اشتراک گذاری با دوستان استفاده کنید

دوربین عقب
ثبت لحظه های با ارزش
ZenFone 4 Selfie Pro  علاوه بر دوربینهای دوگانه سلفی، دارای یک دوربین عقب 16 مگاپیکسلی با سنسور ثبت تصویر Sony و ASUS SuperPixel ™ Engine است تا لحظه های ارزشمند را با وضوح بالا و جزئیات خیره کننده ثبت کنید. فوکوس اتوماتیک تشخیص فیزیکی با سرعت 0.03 ثانیه فوق العاده به شما کمک می کند تا هر بار که می خواهید شات بگیرید. ضبط ویدئویی K4 UHD و تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) به شما امکان می دهد ویدیوهای واضح و بدون تاری ایجاد کنید که مخاطبان شما را جذب کنند.

 

ZenFone 4 Selfie Pro

ZenFone 4 Selfie Pro


طراحی بدنه ی کاملا فلزی
ظرافت در جزئیات
ZenFone 4 Selfie Pro به منظور ایجاد یک تکه فلزی بدون درز و ظریف، با استفاده از فناوری Nano Molding Technology (NMT) ساخته شده است.
 ZenFone 4 Selfie Pro با یک صفحه نمایش 2.5 اینچی Gorilla Glass بدون لنز و لبه ای که تنها 6.85 میلیمتر است نازک می شود و بین زیبایی و راحتی تعادل برقرار می کند. بدنه ی فلزی با یک تراشه زیبا و برش الماسی و حکاکی دقیق در اطراف لنز دوربین عقب که در هنگام مشاهده از زوایای مختلف، شفاف می شود، پایان می یابد. ZenFone 4 Selfie Pro برای مطابقت با سبک منحصر به فرد خود، حق ثبت طراحی در جزییات را ارائه میدهد، و در سه رنگ زرق و برق دار: قرمز، طلایی و سیاه.


نمایشگر AMOLED
نمایشگر رنگی و انعطاف پذیر
 ZenFone 4 Selfie Pro با نمایشگر 500nits AMOLED، رزولوشن Full HD (1920 x 1080) و فلاش رنگی که بیش از 100 درصد از فضای رنگی NTSC است، عکس ها، فیلم ها و تمام محتوای دیگر شما را به عنوان زندگی واقعی پر جنب و جوش به عنوان.  همچنین دارای 76.7٪ نسبت صفحه نمایش به بدنه، برای صفحه نمایش بیشتر است.

عملکرد
کارآمد قدرتمند، سرعت عمل بالا
در زیر ظاهر ظریف ZenFone 4 Selfie Pro یک پردازنده قدرتمند 64 بیتی، 2.0GHz، octa-core Qualcomm® Snapdragon ™ 625  با رم 4 گیگابایتی و گرافیک Adreno ™ 506 با دسکتاپ است که به راحتی با وظایف سنگین کار می کند.  ترانزیستورهای Effect Field Effect 14nm  انقلابی (FinFETs) حداکثر عملکرد را ارائه می دهند در حالی که مصرف برق را تا 35 درصد کاهش می دهد. سنسور حساس به  اثر انگشت روی صفحه نمایش با سرعت عملکرد 0.2 ثانیه باعث باز شدن قفل گوشی شما می شود و امنیت را ایجاد می کند.


باتری

 

طول عمر بالای باتری ، شارژ سریع

 

ZenFone 4 Selfie Pro شارژ سریع را ارائه می دهد که 10 وات (5 ولت / 2 ولت) از قدرت را به باتری 3000mAh  خود می دهد. با استفاده از پردازنده قدرتمند خود، می توانید بیشتر در اینترنت بگردید، ویدیوهای طولانی تر را ببینید و به همان اندازه که می خواهید بدون هیچ گونه نگرانی در طول روز، صحبت کنید.

 

ZenFone 4 Selfie Pro

 

ارتقا تجربه های صوتی خود
ZenFone 4 Selfie Pro  تکنولوژی ASUS SonicMaster 4.0 عملکرد صوتی عالی را برای بازی ها و تماس تلفنی فراهم می کند. بلندگوهای پنجگانه مغناطیسی توسط یکNXP Smart AMP  قدرتمند وارد عمل میشوند که صدای ضعیف و کم تحرک حتی برای حجم بالا است. پخش صدای Hi-Res صوتی را قادر می سازد کیفیت 24 بیت / 192kHz - 4x را پخش کند. AudioWizard با نام تجاری جدید می توانید تجربه گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه ی خود را بهینه سازی کنید. هدفون DTS: X ™ صدای فراگیر صدای مجازی 7.1 کانال را از طریق هدفون فراهم می کند.

 

ساده تر. سریعتر دقیق تر
ASUS ZenUI 4.0 ساده تر، سریعتر و حتی دقیق تر از همیشه طراحی شده است و از نظر طراحی جذابیت های بصری جدیدی دارد و فقط برنامه های ضروری را نگه می دارد. به لطف پاسخ سریعتر در سراسر هیئت مدیره نیز سریعتر کار می کند. ویژگی های هوشمند جدید و خودکار ZenUI زندگی راحتی را از جمله: برچسب زدن خودکار صورت در گالری، حفاظت خودکار ارتباطات در موارد اضطراری، صفحه نشانگر که به شما کمک می کند صفحات وب و ... را علامت گذاری کنید.

 

ZenFone 4 Selfie Pro

ZenFone 4 Selfie Pro

 

 

 

برچسب ها : mobile Asus ZenFone 4 Selfie Pro asus گوشی asus ZenFone 4 Selfie Pro گوشی ایسوس 4 Selfie Pro گوشی ZenFone 4 گوشی ZenFone 4 Selfie Pro گوشی ذن فون سلفی 4پرو ZenFone 4 Selfie Pro گوشی ایسوس گوشی ذن فون
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی