ps5 اسلیم معرفی شد !

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...


طراحی کوچکتر PS5 با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی برای PS5 و PS5 Digital Edition ارائه می شود . مدل جدید گزینه ای برای اضافه کردن درایو دیسک بلو-ری Ultra HD به نسخه دیجیتال PS5 ارائه می دهد .






همان ویژگی‌های فناوری که PS5 را به بهترین تبدیل می‌کند، به همراه یک درایو دیسک بلوری Ultra HD قابل اتصال و یک SSD 1 ترابایتی برای فضای ذخیره‌سازی داخلی بیشتر، در قالب کوچک‌تری گنجانده شده‌اند.




PS5 جدید نسبت به مدل های قبلی بیش از 30 درصد از حجم و وزن 18 درصد و 24 درصد کاهش یافته است. چهار پانل پوشش جداگانه وجود دارد که قسمت بالایی ظاهری براق دارد، در حالی که قسمت پایین مات باقی می ماند. اگر نسخه دیجیتال PS5 را خریداری کنید، می توانید درایو دیسک بلو-ری Ultra HD را برای PS5 بعدا اضافه کنید، زیرا به صورت جداگانه نیز به قیمت 79.99 دلار فروخته می شود .



  • مجهز به تکنولوژی صدای سه بعدی Tempest
  • قابلیت اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4k و یا فریم ریت ۱۲۰
  • حافظه SSD یک ترابایت
  • سازگار با درایو نوری Bluray (جداگانه خریداری شود)




از نکات مهم دیگر، قابلیت جابه‌جایی و امکان خریداری جداگانه بلوری برای کنسول موردنظر است. البته از یاد نبریم که این امر نیز نیاز به هزینه اضافی دارد. همچنین سونی کمی خساست به خرج داده و پایه عمودی را به‌صورت جداگانه به فروش می‌رساند. پس به یاد داشته باشید، اگر قصد دارید کنسول خود را به‌صورت عمودی استفاده کنید باید هزینه‌ بیشتری را متقبل شوید. در یک کلام پلی استیشن ۵ فت و پلی استیشن ۵ اسلیم تفاوتی در قدرت با یکدیگر ندارند. بهتر است به این نکته توجه کنیم که اصطلاحا به نسخه جدید کنسول نسل نهمی شرکت سونی، اسلیم می‌گویند. درواقع پلی استیشن ۵ جدید قرار نیست بازی‌های مختلف را با کیفیت بصری و گرافیک بالاتر، فریم‌ریت بیشتر و ری تریسینگ باکیفیت‌تری اجرا کند.

برچسب ها : ps5 ps4 sony console xbox بازی بازی پیسی بازی کنسول گیم فورتنایت
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی