بهترین تبلت های بازار کدامند ؟

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...


هیچ تبلت کاملی برای همه وجود ندارد. به عنوان مثال، آیپد پرو 2022 ممکن است قدرتمندترین دستگاه آیپد او اس موجود باشد ، اما ممکن است متوجه شوید که آیپد ها هر کاری را که نیاز دارید انجام می دهند و وزن آن به میزان قابل توجهی کمتر است ، که به این معنی است که در هزینه خود صرفه جویی می کنید و دقیقاً تبلتی را دریافت می کنید که برای آن ایده آل است. در واقع ، ممکن است تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یکی از بهترین تبلت‌های ارزان قیمت باشد. در این مقاله بهترین تبلت های موجود در این زمینه وجود دارد. با تمرکز بر عملکرد، نرم افزار، کیفیت صفحه نمایش، عمر باتری، و نحوه تعامل آنها با لوازم جانبی، لیست ما شما را به انتخاب درست و همچنین بهترین ارزش خرید برای پول شما راهنمایی می کند.



iPad Pro 12.9 (2022)




دلایل خرید

+ صفحه نمایش مینی ال ای دی
+ تراشه M2 مقاوم در برابر آینده

دلایلی برای اجتناب

- 128 گیگابایت نسبت به قیمت
- عمر باتری زیاد کم

iPad Pro 12.9 (2022) - از سال 2022 - تبلت نهایی اپل است و به لطف چیپست M2 قدرتی در کلاس لپ تاپ دارد. مسلماً این بسیار زیاد است . از بسیاری جهات دیگر، این بسیار شبیه آیپد پرو 12.9 (2021) است، از جمله داشتن یک صفحه نمایش عظیم 12.9 اینچی که از mini-LED برای ایجاد تصویری برتر نسبت به آنچه در آیپدهای کوچکتر می بینید، استفاده می کند.



iPad Pro 12.9 (2021)





دلایل خرید

+قدرت فوق العاده
+نمایشگر فوق العاده

دلایلی برای اجتناب

-گران ترین تبلت

آیپد پرو 12.9 (2021) تبلتی دیدنی است که ویژگی اصلی آن احتمالاً چیپست M1 است که به آن قدرت می دهد. این چیپست مستقیماً از مک های پیشرفته 2021 اپل خارج شده است، بنابراین شما واقعاً در اینجا قدرت دسکتاپ را در تبلت دریافت می کنید. وقتی تبلت را آزمایش کردیم، شگفت زده شدیم - این تراشه برای کارهایی مانند ویرایش عکس و ویدیو و همچنین بازی عالی بود. اما این تمام چیزی نیست که این تبلت به آن نیاز دارد. برای اولین بار در یک آی‌پد، صفحه‌نمایش مینی ال‌ای‌دی، با حداکثر روشنایی 1600 ، 120 هرتز و رزولوشن 2048 در 2732 دارد. واضح، روشن، پر جنب و جوش و همه جانبه چشمگیر است.




Samsung Galaxy Tab S9 Ultra




دلایل خرید

+ نمایشگر زرق و برق دار و عملکرد خیره کننده
+ ارزش خرید در مقایسه با iPad Pro به طرز شگفت انگیزی خوب است

دلایلی برای اجتناب

-قیمت مشابه Macbook Air (M2)
-صفحه کلید نرم و بدون ذخیره سازی آسان قلم S


تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 9 اولترا، مانند نسل قبلی خود، بهترین تبلت اندرویدی است. صفحه نمایش 14.6 اینچی آن از سیستم عامل جدید OneUI بهره می برد که قلم S Pen و صفحه کلید اختیاری را به خوبی اجرا می کند. بنابراین وقتی صحبت از آثار هنری، ویرایش اسناد، یادداشت برداری و سایر کارهای بهره وری به میان می آید، باید دستگاهی عالی باشد. با رزولوشن 1848 در 2960 و 120 هرتز ، این صفحه نمایش همچنین بزرگ و زیبا است و همچنین نسبتا نرم است. اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی به این معنی است که گلکسی تب اس 9 اولترا به عنوان جایگزینی برای لپ تاپ، استدلال شایسته ای دارد.


iPad Air (2022)





دلایل خرید

+عملکرد سریع
+طراحی عالی

دلایلی برای اجتناب

-ذخیره سازی محدود
- قیمت بالا

جدیدترین آیپد ایر اپل شباهت های بسیار بیشتری با آیپد پرو دارد تا با مدل های ابتدایی این شرکت . صفحه نمایش تمام بدنه، چیپست M1، سازگاری با قلم اپل و باتری با دوام بالا وجود دارد. این یکی از بهترین تبلت‌هایی است که ما آزمایش کرده‌ایم، و آی‌پد پرو و گلکسی تب اس 8 اولترا تنها از چند جهت مانند صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، فضای ذخیره‌سازی اضافی و صفحه‌نمایش‌های با وضوح بالا، آن را شکست دادند. اما اگر پول کافی برای استفاده از آن دو را ندارید، این جایگزین میان رده می تواند برای شما عالی باشد.


iPad Pro 11 (2021)




دلایل خرید

+ عملکرد در سطح رایانه رومیزی
+ عمر باتری خوب

دلایلی برای اجتناب

iPadOS -از قدرت M1 استفاده نمی کند


آی‌پد پرو 11 (2021) تبلتی فوق‌العاده است ، اما تبلتی که در مقابل آی‌پد پرو 12.9 (2021) با صفحه‌نمایش مینی ال‌ای‌دی‌اش کمی ضعیف است. اما همچنان دارای صفحه نمایش 11 اینچی عالی با رزولوشن 1668 در 2388 با 120 هرتز است و همان چیپست قدرتمند Apple M1 را مانند برادر بزرگتر خود دارد، بنابراین هیچ چیز نباید سرعت آن را کاهش دهد . آی‌پد پرو 11 (2021) همچنین دارای ساختار کوچک‌تر و سبک‌تری نسبت به مدل 12.9 اینچی است که آن را قابل حمل‌تر می‌کند در نتیجه اندازه کوچک‌تر و صفحه نمایش پایین‌تر آن را نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر کرده است، اگرچه مطمئناً به‌عنوان ارزان‌تر نیست.



Lenovo Yoga Tab 13




دلایل خرید

+ پایه توکار مفید
+ کیفیت بلندگوی فوق العاده

دلایلی برای اجتناب

- بدون دوربین عقب


تبلت
Lenovo Yoga Tab 13 یک تبلت واقعا جالب است تبلتی که فراتر از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر است. این با طراحی آن شروع می شود، زیرا دارای یک پایه داخلی است که به شما امکان می دهد آن را روی سطوح بدون هیچ نوع قاب زاویه دهید، یا حتی آن را آویزان کنید - به همین دلیل نام یوگا به آن داده شده است.
Lenovo Yoga Tab 13 همچنین دارای یک بلندگوی بزرگ است که در قسمت پایه در پایین قرار دارد. این بلندگو بزرگتر و قدرتمندتر از اکثر اسپیکرهای تبلت است، بنابراین برای تماشای فیلم و بازی کردن، حتی بدون هدفون، لذت بخش است.
برچسب ها : تبلت کیس کامپیوتر تکنولوژی گوشی موبایل لنوو اپل مک ایرپاد ایفون ایپد سامسونگ
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی