5 اسپیکر برتر بازار ایران

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...


از گوش دادن در حیاط خلوت یا در فضای باز بزرگ، تا همراهی با شما در حین کار در خانه، یا برای مواقعی که فقط می خواهید بنشینید و گوش کنید . مهم نیست که آن را برای چه می‌خواهید یا کجا می‌خواهید از آن استفاده کنید، و واقعاً مهم نیست که چقدر انتظار دارید هزینه بپردازید. در این مقاله به 5 بلندگوی برتر قابل حمل میپردازیم .

Harman Kardon Aura Studio 3




خانه خود را با طراحی جاودانه و نمادین Harman Kardon Aura Studio 3 برای صدای زیبای 360 درجه ارتقا دهید. یک اسپیکر بلوتوث خیره کننده که به همان اندازه که به نظر می رسد خوب به نظر می آید. صدای پرکننده اتاق را با جلوه‌های نور محیط جفت می‌کند تا موسیقی خود را به شیوه‌ای جدید و از نظر بصری پویا تجربه کنید. این اسپیکر با طراحی گنبدی ، به زیبایی با دکوراسیون شما در هر اتاقی از خانه شما ترکیب می شود .


zealot S51



ZEALOT از جمله شرکت‌هایی است که خود را با نیازهای روز مشتریان وفق می‌دهد. این اسپیکر با ابعاد نسبتاً کوچک در دسته بلندگوهای قابل حمل قرار می‌گیرد، اما حمل و نقل آسان تنها ویژگی مثبت این اسپیکر نیست که باعث شود به آن توجه کنیم. این اسپیکر توسط بلوتوث نسخه 5.0 به هر دستگاه دارای بلوتوث متصل می‌شود و می‌تواند ساعت‌های طولانی موزیک پخش کند. موسیقی خود را حس کنید. تمامی درایورهای صوتی جدید اسپیکر S51 دارای بازده بالایی هستند. از پیشرفت و عمق باس در یک اسپیکر جمع و جور لذت ببرید! نگران تمام شدن زود هنگام شارژ باتری این اسپیکر زیلوت نباشید زیرا S51 با یکبار شارژ کامل که حدود 3 ساعت زمان می‌برد، می‌تواند بیش از 8 ساعت بسته به میزان صدای اسپیکر، موسیقی پخش کند.

Xiaomi Mi XMYX04WM




جدیدترین اسپیکر بلوتوث شیائومی Mi XMYX04WM دارای بلوتوث نسخه 5.0 است که از پروتکل بلوتوث HFP، A2DP، AVR CP پشتیبانی می کند. این اسپیکر بلوتوث شیائومی Mi XMYX04WM دارای یک میکروفون داخلی با حساسیت بالا و وضوح بالا است که تماس HD را تضمین می کند. این اسپیکر بلوتوث قابل حمل با باتری 2000 میلی آمپر ساعتی ، پورت شارژ: Type-C، پارامترهای ورودی : 5V=1A و فاصله ارتباطی 10 متری (محیط باز و آزاد) ارائه می شود.
Sony srs_xb13




این اسپیکر در واقع به مجموعه اسپیکرهای سونی مدل Extra Bass تعلق دارد که به پخش صدای عمیق بیس دار شهرت جهانی دارند . فرکانس پاسخگویی این اسپیکر در بازه 20 تا 20000 هرتز قرار گرفته است . از آنجا که اسپیکر سونی SRS-XB13 Extra BASS به یک میکروفون داخلی نیز مجهز شده است، علاوه بر پخش صدا در محیط قادر است صدای شما را جمع آوری کند . در نتیجه اگر دستگاه پخش متصل به این اسپیکر گوشی موبایل یا تبلت شما باشد و شما یک تماس تلفنی دریافت کنید، به واسطه اسپیکر خود می توانید پاسخگوی آن باشید .
JBL Charge 5




قدرت شگفت انگیز صدای JBL pro را با خود ببرید . JBL Charge 5 دارای یک درایور گشت و گذار طولانی بهینه ، یک توییتر مجزا و دو رادیاتور باس JBL است که همگی صدایی بسیار غنی و شفاف را ارائه می دهند . صدایی قدرتمند را دریافت کنید ، حتی در فضای باز . مهمانی را بدون توجه به آب و هوا با خود ببرید . تا 20 ساعت زمان پخش و یک پاوربانک برای شارژ نگه داشتن دستگاه‌های شما تا مهمانی در تمام شب ادامه داشته باشد. Charge 5 با طراحی ضد آب و ضد گرد و غبار IP67 ، از هر چیزی که سر راهش باشد زنده می ماند.


برای خرید انواع اسپیکر از سایت اتما اینجا کلیک کنید
برچسب ها : اسپیکر اسپیکر پورتابل بلندگو قابل حمل زیلوت جی بی ال سونی سامسونگ
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی