آیفون 15 معرفی شد !

فروشگاه آنلاین اتما

logo
21 شهریور 1402 0 2136 تکنولوژی .


آیفون 15

اپل قصد دارد در مجموع چهار مدل آیفون 15 را در اندازه های مشابه با مدل های آیفون 14 عرضه کند که شامل دو آیفون 6.1 اینچی و دو آیفون 6.7 اینچی می شود. یکی از آیفون های 6.1 اینچی، آیفون 15 استاندارد خواهد بود، در حالی که یکی از مدل های 6.7 اینچی، آیفون 15 پلاس خواهد بود . سایر آیفون‌های 6.1 و 6.7 اینچی مدل‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر «Pro» خواهند بود و امسال حتی گران‌تر خواهند بود.همانند سری آیفون 14/14 پرو، بهترین ویژگی ها برای مدل های آیفون 15 پرو محفوظ خواهد بود تا هزینه اضافی ارزش آن را داشته باشد.




طرح

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 15 شبیه به مدل‌های آیفون 14 به نظر برسند . این بدان معناست که تمام مدل‌های آیفون 15 فاقد بریدگی خواهند بود .




گزینه های رنگ

شایعات کنونی حاکی از آن است که مدل‌های آیفون 15 در رنگ‌های آبی ، مرجانی ، سفید، سیاه و سبز / زرد است . آبی و مرجانی رنگ های جدید امسال خواهند بود که زرد/سبز، سیاه و سفید و سفید به عنوان رنگ‌های استاندارد در ترکیب بازگشته‌اند .




شیشه مات

مدل‌های آیفون 15 می‌توانند دارای پشت شیشه‌ای مات باشند، که قبلاً جزییات طراحی بود که اپل آن را به مدل‌های Pro محدود می‌کرد. مدل‌های استاندارد معمولاً مشکی براق دارند، در حالی که شیشه‌های مات برای مدل‌های گران‌تر در نظر گرفته شده است.





USB-C

اپل در حال تعویض پورت لایتنینگ در دستگاه‌های آیفون 15 با پورت USB-C است که به آن اجازه می‌دهد با مقررات جدید اجرا شده در اروپا مطابقت داشته باشد . این مقررات اپل را ملزم می‌کند که آیفون‌هایی با پورت USB-C در اروپا تولید کند ، بنابراین اپل یا باید یک تعویض طراحی در سراسر جهان انجام دهد یا آیفون‌های ویژه‌ای را برای فروش در اروپا توسعه دهد .





سرعت شارژ

حداقل برخی از مدل‌های آیفون 15 می‌توانند از سرعت شارژ تا 35 وات پشتیبانی کنند که امکان شارژ سریع‌تر با آداپتور برق مناسب را فراهم می‌کند . مشخص نیست که آیا این ویژگی برای همه مدل‌های آیفون 15 است یا فقط در مدل‌های آیفون 15 پرو در دسترس خواهد بود.





به روز رسانی دوربین

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و دوربین 12 مگاپیکسلی Ultra Wide با دیافراگم f/2.4 خواهند بود . دوربین اصلی دارای سنسور تصویر کاملاً جدید سونی است که نسبت به سنسور مورد استفاده در مدل‌های آیفون 14 پرو بهبود یافته است ، اما هیچ پیشرفتی برای لنز Ultra Wide وجود ندارد .





تراشه های سری A

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 15 پرو اولین مدل‌هایی باشند که از تراشه‌های سری A ساخته شده بر روی تراشه 3 نانومتری TSMC تامین‌کننده اپل استفاده می‌کنند. انتظار می رود فناوری تراشه 3 نانومتری عملکرد پردازش را 10 تا 15 درصد افزایش دهد و در عین حال مصرف انرژی را تا 35 درصد کاهش دهد .




قیمت گذاری

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ ، اپل ممکن است قیمت آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس را افزایش دهد . افزایش قیمت نیز توسط تحلیلگر جف پو پیشنهاد شده است که معتقد است اپل می تواند قیمت آیفون 15 پرو را از 1099 دلار شروع کند ، در حالی که قیمت آیفون 14 پرو 999 دلار است . اگر پیش‌بینی Pu دقیق باشد ، آیفون 15 پرو مکس از 1199 دلار شروع می‌شود . یکی دیگر از تحلیلگران پیشنهاد کرده است که آیفون 15 پرو مکس می تواند قیمت اولیه ای داشته باشد که تا 200 دلار گران تر از آیفون 14 پرو مکس است .

هیچ افزایش قیمتی برای مدل های استاندارد آیفون 15 انتظار نمی رود و مدل پایه آیفون 15 باید از 799 دلار شروع شود.
برچسب ها : آیفون آیفون 15 اپل موبایل تکنولوژی فضای مجازی گوشی سامسونگ جدیدترین آیفون قیمت آیفون تراشه 3 نانو میلیمتری دوربین اپل سونی تلفن همراه تایپ سی
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی