چه هدفونی برای خرید انتخاب کنیم ؟

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...


بهترین هدفون‌ها نه تنها صدای عالی دارند ، بلکه هر کاری را که نیاز دارید انجام می‌دهند . ما صدها هدفون را برای کاربردهای مختلف و با قیمت‌های مختلف آزمایش کرده‌ایم . این مقاله برخی از راهنمایی‌های خرید و همچنین مروری بر تمام هدفون‌ها را ارائه میدهد .





چگونه بهترین هدفون را برای خود انتخاب کنیم


با گزینه های بسیار زیاد هدفون، فرآیند خرید یک جفت هدفون می تواند بسیار دشوار باشد. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، توصیه می کنیم سوالات زیر را در نظر بگیرید و لیستی از ویژگی هایی که برای شما اهمیت دارد تهیه کنید. از آنجا می توانید نیازهای خود را با مشخصات هدفون مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که چگونه پول خود را به بهترین نحو خرج کنید.


ایرپاد یا هدفون over ear ؟


انتخاب جفتی که بتوانید راحت بپوشید بسیار مهم است. جنبه هایی که باید در نظر داشته باشید : مدل مو، گوشواره و آب و هوایی که در آن از هدفون استفاده می کنید . اگرچه هدفون‌ها سبک‌تر و قابل حمل‌تر هستند ، اما اغلب عمر باتری کوتاه‌تری دارند . هدفون های روی گوش به راحتی با شکل های بیشتر گوش جا می گیرند، اما برخی از افراد ممکن است در حالی که گوش های خود را همیشه پوشانده اند احساس گرما کنند .


چگونه از هدفون خود استفاده خواهید کرد ؟

یا کاربرد خاصی مانند سفر، تمرین، تماشای تلویزیون، استفاده در دفتر یا بازی در ذهن دارید ؟ برخی از هدفون ها تقریباً همه چیز را به خوبی انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر در یک کار خاص عالی هستند . آیا بیشتر به موسیقی گوش می دهید یا برای تماس های تلفنی و چت های تصویری به کیفیت میکروفون خوب نیاز دارید؟ برای استفاده در دفتر و بازی ، یک هدست با میکروفون عالی یا کاهش نویز پس زمینه ممکن است راه حلی باشد. آیا برای تمرینات نیاز دارید که هدفون های ضد آب یا ضد عرق باشند؟ با محدود کردن و اولویت‌بندی ویژگی‌های خاص ، می‌توانید روی خرج کردن پول خود در جایی که مهم است تمرکز کنید و از موارد اضافی غیر ضروری صرف نظر کنید .


به چه دستگاه هایی وصل خواهید شد ؟


بسته به اینکه از چه دستگاه هایی هر روز استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید جفتی را انتخاب کنید که با هر سیستم عاملی که به طور خاص برای باز کردن قفل ویژگی های تخصصی روی تلفن یا رایانه لوحی شما طراحی شده است، به خوبی کار کند . کنترل صدا چقدر مهم است و آیا به پلتفرم خاصی مانند الکسا ، سیری یا دستیار گوگل وابسته هستید ؟ اگر می‌خواهید به رایانه شخصی متصل شوید که اتصال بی‌سیم ندارد ، بسته به نوع خروجی‌هایی که رایانه شما دارد ، ممکن است چیزی بخواهید که با سیم یا USB متصل شود .



بهترین هدفون بی سیم : JBL Tour One M2



مناسب برای : JBL Tour One M2 دارای طراحی بصری با تناسب راحت و عمر باتری عالی است ، و زمانی که می خواهید یک تجربه گوش دادن بی سیم راحت و طولانی مدت داشته باشید ، آن را به انتخابی عالی تبدیل می کند .

نکات منفی : کنترل‌ها حساس‌تر از آن چیزی هستند که ما می‌خواهیم . دارای یک تنظیم خودکار ANC است که سطوح حذف نویز را بر اساس محیط اطراف شما یا میزان صدا تنظیم می‌کند . ما تصمیم گرفتیم آن ویژگی را خاموش کنیم .

عمر باتری : 30 تا 50 ساعت

محافظت در برابر آب (IPX5)


بهترین هدفون تمرینی : JBL Reflect Aero TWS



مناسب برای : اگر به طور منظم از هدفون خود در باشگاه استفاده می کنید ، به هدفون های تمرینی نیاز دارید که به طور خاص طراحی شده باشند تا از طریق انواع حرکات با ضربه بالا در جای خود بمانند.

نکات منفی : بال های تثبیت کننده ممکن است افرادی را که گوش های حساس یا کانال های گوش کوچکی دارند آزار دهند . در حالی که استفاده از کنترل‌های لمسی آسان است ، فقط می‌توانید دو دسته از کنترل‌ها را اختصاص دهید : کنترل‌های پخش ، کنترل‌های ANC/hear-through، یا کنترل‌های صدا (نه هر سه به طور همزمان).

عمر باتری: هشت ساعت

محافظت در برابر گرد و غبار، عرق و آب (IP68)


بهترین هدفون بچه گانه : Puro BT2200 . JLab JBuddies Play . Onanoff BuddyPhones Explore+



مناسب برای : بله ، هدفون‌های بچه‌گانه برای سرهای کوچک‌تر (تقریباً سنین 2 تا 12 سال) اندازه‌گیری می‌شوند ، آنها همچنین دارای یک ویژگی محدودکننده صدا هستند که برای ایمنی شنوایی کودکانی که مکرراً از طریق هدفون گوش می‌دهند ، ساخته شده است .


بهترین هدفون بی سیم حدود 100 دلار : 1More SonoFlow



مناسب برای : اگر به دنبال هدفون‌های بلوتوث بی‌سیم سنتی روی گوش هستید و با کمترین هزینه صدایی خوب می‌خواهید.


نکات منفی : ایرپدها قابل تعویض نیستند و وقتی از کابل ارائه شده استفاده می کنید ANC کار نمی کند. بنابراین اگر از دستگاه صوتی استفاده می‌کنید که نیاز به اتصال سیمی دارد ، یا باید بدون ANC کار کنید یا فرستنده بلوتوث را انتخاب کنید.

عمر باتری: 50 تا 70 ساعت


بهترین هدفون های بی سیم زیر 50 دلار : EarFun Free 2S



مناسب برای : اگر علاقه شما روی هدفون های بی سیم واقعی است اما مایل به پرداخت بیش از 50 دلار نیستید ، اینها بهترین گزینه شما هستند.

نکات منفی : فاقد ویژگی های پیشرفته مانند حذف نویز فعال و حالت شنیدن است . صدای این هدفون‌ها به اندازه گزینه‌های دیگر مانند1More Piston Fit BT متعادل نیستEarFun Free 2S دارای یک اسپیکر با فرکانس بالا است که ممکن است برای شنوندگان حساس خسته کننده باشد . اما این یک نمایه صدای غیر معمول نیست ، و ما همان نقص را در هدفون های گران قیمت تر پیدا کرده ایم ، بنابراین با این قیمت آنقدرها هم کارساز نیست .

عمر باتری: هفت ساعت (به علاوه 23 ساعت بیشتر در کیس)

محافظت در برابر آب (IPX7)


بهترین هدفون های سیمی زیر 50 دلار : Moondrop Quarks



مناسب برای : هر کسی که به دنبال هدفون های سیمی با قیمت فوق العاده مقرون به صرفه است .

نکات منفی : کیفیت صدا نمی‌تواند با گوشی‌های سیمی مورد علاقه ما (و بسیار گران‌تر) مطابقت داشته باشد ، و جفت Quarks هیچ گونه محافظ ضد تعریق یا ضد آب ندارد ، بنابراین آنها را برای تمرین توصیه نمی‌کنیم .




بهترین هدفون های سیمی زیر 200 دلار



مناسب برای : هدفون های سیمی برای هرکسی است که کیفیت صدا را به قابلیت بی سیم یا حذف نویز اهمیت می دهد، اما چیزی را می خواهد که بتواند به راحتی آن را در یک جیب یا کیف کوچک قرار دهد.

نکات منفی : طراحی نیمه باز اجازه می دهد تا کمی صدا به داخل و خارج نشت کند . مجموعه گران ‌تر FiiO FH5s عایق‌بندی بهتر نویز گیر را ارائه می‌دهد . همچنین کابل صدای کمی را منتقل می کند.

کابل قابل تعویض: دارد


) Apple AirPods Proنسل دوم(



اپل بار دیگر با AirPods Pro خود ، مجموعه ای از هدفون های بلوتوث داخل گوشی که دارای تراشه جدید H2 اپل است ، برنده شد. این مدل دارای 2 برابر حذف نویز فعال بیشتر برای جلوگیری از صداهای مزاحم است که می تواند در گوش دادن شما اختلال ایجاد کند .آنها هر دو در برابر تعریق و آب با رتبه IPX4 مقاوم هستند . باتری تنها با شش ساعت بهترین نیست، اما با جعبه شارژ 24 باتری بیشتر می‌گیرید . علاوه بر این، با چنین صدای خارق العاده ای، ممکن است مشکلی نداشته باشید.

نکات مثبت

کیفیت صدای فوق العاده
حذف فعال نویز
تناسب راحت

نکات منفی

فاقد شارژ USB-C
تنظیم EQ وجود ندارد

مشخصات فنی: نوع: In-ear | تراشه: H2 | باتری: 6 ساعت | مقاوم در برابر آب: بله



برای خرید انواع هدفون . هدست و هندزفری اینجا کلیک کنید
برچسب ها : تکنولوژی هدفون هدست هندزفری هندزفری سیمی هندزفری بیسیم ایرپاد لیتو جی بی ال سامسونگ هدفون بیسیم airpods
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی