Nothing phone موبایلی متفاوت !

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...


Nothing Phone 2

Nothing Phone 2 رویای عاشقان گجت است .

اول از همه ،Nothing Phone 2 از نظر بصری خیره کننده است . پشت شفاف ، رابط کاربری Glyph به‌روزرسانی‌شده و ظاهر جالبی دارد. اشکال خاکستری روشن و خوب ، باله ها ، به نظر نمی رسد کاربردی داشته باشند، اما مطمئناً دیدن آنها جذاب است . در یک نوار پر سر و صدا ، این بسیار مفید است تا مراقب باشید که آیا اعلان دریافت می کنید یا خیر.



جنس شیشه پشتی خوب است و در دست من احساس خوبی دارد ، اگرچه روی پارچه کمی لیز می خورد . در غیر این صورت ، Nothing Phone 2 بسیار شبیه آیفون من است گوشه‌های گرد، قاب خاکستری تیره با نوارهای آنتن تعبیه‌شده ، و نمایشگر فوق‌العاده در جلو . در واقع ، اگر موقعیت متفاوت دکمه‌ها در گوشی nothing (از جمله نداشتن کلید لرزش مانند آیفون) نبود ، می‌توانست به خوبی در قاب آیفون پرو مکس من جای بگیرد .





آهنگسازی با Glyph

اجازه دهید کمی بیشتر در مورد این رابط Glyph صحبت کنم . 11 نوار LED در پشت وجود دارد که می توانید از طریق شیشه پشتی آن را ببینید . گوشی Nothing Phone را به رو بچرخانید و همه آنها به ترتیب از پایین به بالا چشمک می زنند ، جالب است . هنگامی که یک متن یا اعلان دیگری دریافت می کنید ، علامت های خاص بسته به برنامه ای که اعلان از آن است ، به الگوهای مختلفی روشن می شوند . گوشی خود را به شارژر وصل کنید و نوار پایینی با قسمت سبز رنگ روشن می شود که میزان شارژ را به شما نشان می دهد . گوشی خود را کمی تکان دهید تا این مورد فعال شود . این یک راه دوست داشتنی است برای اینکه بدانید Nothing Phone 2 شما چه زمانی آماده کار است .





همچنین یک برنامه آهنگساز Glyph وجود دارد که به شما امکان می‌دهد اعلان‌های Glyph خود را برای آهنگ‌های زنگ سفارشی و اعلان‌ها مستقیماً روی تلفن تولید و ضبط کنید . علاوه بر این، برنامه‌های اشتراک‌گذاری می‌توانند از این رابط استفاده کنند .



Nothing OS





من عاشق iOS هستم . با این حال ، من واقعاً از ظاهر منحصر به فرد Nothing OS لذت بردم . یک مجموعه تم تک رنگ سیاه و سفید است که همه چیز را منحصر به فرد می کند . قابلیت های ویژه روی ویجت‌های مختلف (مانند ساعت با عقربه‌ی قرمز ) وجود دارد که کمی حال و هوای فنی جالب را به کل موضوع می‌افزاید .

افزودن ویجت‌ها به صفحات مختلف آسان است ، و فقط کمی طول کشید تا ژست‌های پیش‌فرض را بفهمیم (کشیدن از لبه سمت راست به چپ «بازگشت» است) . من هنوز در حال یادگیری استفاده از نوار جستجوی Google در پایین هستم و برای دریافت همه برنامه هایی که در صفحه اصلی نیستند، انگشت خود را به سمت بالا میکشم.





Nothing Phone 2 یک رقیب قوی برای گوشی اندرویدی است که من ممکن است به آن سوئیچ کنم . با USB-C و بی‌سیم فوق‌العاده سریع شارژ می‌شود ، ظاهر زیبا و جذاب دارد و در دست و جیب من احساس خوبی دارد .


با این حال، تجربه کار کردن با Nothing OS آسان بوده است ، و برخی از برنامه‌ها مانند Facebook و Messenger حتی کمی بهتر از iOS کار می‌کند .



Nothing Phone 2 چقدر هزینه خواهد داشت؟

Nothing Phone 1 به دلیل قیمت 299 دلاری خود ، مورد بحث دنیای فناوری بود. Nothing Phone 2 ظاهر ، احساس و مشخصات بالاتری دارد ، بنابراین منطقی است که کمی گران تر باشد. با این حال، در مقایسه با آیفون پرو مکس من، Nothing Phone 2 با قیمت 599 دلار قیمت بسیار خوبی دارد.


شما میتوانید برای خرید انواع موبایل قسطی اینجا کلیک کنید
برچسب ها : nothing phone phone mobile گوشی موبایل گوشی متفاوت ایفون اپل سامسونگ تکنولوژی گوشی لمسی تلفن همراه
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی