PlayStation VR2 در ماه فوریه رونمایی می شود.

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

پلی استیشن واقعیت مجازی 2

سونی سرانجام اعلام کرد که Play Station VR2 در تاریخ22 فوریه 2023 رونمایی و در بازار عرضه می شود.قیمتش به صورت قابل ملاحظه ای گران تر از وارث قبلی خود می باشد و با مدل های پایه با قیمت 550 دلار به فروش می رسد، می باشد و با مدل های پایه با قیمت 550 دلار به فروش می رسد .

قیمت این کنسول در زمان ارائه

در پستی از وبلاگ پلی استیشن ، سونی تائید کرد که پیش فروش هدست واقعیت مجازی در آمریکای شمالی از 15 نوامبر در وبسایت playstation direct آغاز خواهد شد.خریداران این انتخاب را دارند که نسخه پایه را با قیمت 550 دلار ، نسخه نصب شده ی بازی Hoirzon Call Of The Mountain بر روی دستگاه را با قیمت 600 دلار و یک پایه شارژ 50 دلاری برای دسته هایplaystation VR2 Sense تهیه کنند.

نسل بعدی هدست های واقعیت مجازی

بعد از اولین اعلامیه در فوریه 2021 ، سونی به آرامی جزیئاتی درباره ی نسل بعدی هدست های واقعیت مجازی خود منتشر کرد و بازی هایی را برای آن به نمایش گذاشت.اطلاعاتی مانند تاریخ عرضه و قیمت آن تا به امروز در دسترس نبود.در حال حاضر نه تنها ما از زمان عرضه و قیمت کالا خبر داریم بلکه مطلع شدیم حتی بازی های بیشتری قرار است برای Playstation VR2 ارائه شود.

بازی های جدید قابل اجرا

پستی دیگر در وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد که قرار است پورت ها و بازی های جدیدی بر روی این پلتفورم قرار داده شود.بازی هایی از جمله The Dark Pictures : Switchback VR از Supermassive Game ، Crossfire : Sierra squad از Smilgate ، The Light brigade از Funktronic Labs ، Cities VR Enhanced Edition از Fast Travel Games ، Cosmonious High از Owlchemy Labs ، Hello Neighbor : Search and Rescue از TinyBuild Games ، Jurassic World Aftermatch Collection از Coatsink ، Pistol Whip VR از Cloudhead Games ، Zenith:The Last City از Ramen VR ، After The Fall از Vertigo Games و Tentacular از Firepunchd Games .

زمان عرضه این محصول در بازار
زمان دقیق عرضه این بازی ها هنوز اعلام عمومی نشده است ، اما با توجه به اینکه میتوان خیلی از این بازی ها را از تاریخ 15 نوامبر پیش خرید کرد احتمال داده می شود که بازی های باقی مانده هم در نزدیکی تاریخ عرضه خود دستگاه به فروش می رسد.

PlayStation VR2 در تاریخ 22 فوریه 2023 عرضه میشود.
برچسب ها : PlayStation VR2 واقعیت مجازی واقعیت مجازی 2 پلی استیشن playstation play station direct playstation VR2 Sense سونی
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی