ویژگی تشخیص تصادف اپل واچ سری 8 جان یک انسان را نجات داد !

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...
ویژگی تشخیص تصادف اپل واچ سری 8 توانست با موفقیت آزمون خودش را پشت سر بگذارد. بعد از برخورد ماشین فرد با تیر برق با تماس با اولین پاسخ دهندگان به صورت خودکار توانست جان او را نجات دهد.

تجربه موفق تشخیص تصادف با اپل واچ

نولان آبل از ایندیاناپولیس آمریکا به ABC News گفت وقتی که کنترل خودرو ی خود را در حدود ساعت 3:30 صبح از دست داده ، با یک تیر برق تصادف کرده است.هنگامی که رو صندلی ماشین نشسته بوده و برای زنده ماندن تلاش میکرده ناگهان روی مچ دست خود چیزی حس میکنه و صدایی از اپل واچش میشنود که میپرسد آیا حالش خوب است.وقتی که بعد از زمان مشخصی پاسخی داده نشده ، ساعت برای اولین کسی که پاسخ داده ، هشدار فرستاده است که فرد خوانده شده خود را سریعا به محل تصادف میرساند.
" اگر به خاطر این ساعت نبود مشخص نبود چقدر زمان میبرد تا کسی به داد من برسد " نولان همچنین گفت " بالاخره یکی منو پیدا میکرد ولی این کار باعث شد تا خدمات فوریت های پزشکی در حدود 5 دقیقه به من برسد"
نولان آبل همچنین اضافه کرد که اپل واچ سری 8 را فقط یک هفته پیش از تصادف در یک حراجی خریده است.او هیچ دلیل خاصی برای این خرید نداشت ولی نولان میگوید " فقط یک حسی به من گفت که بخرمش " اون خرید لحظه ای شاید از یک اتفاق بسیار ناگوار جلوگیری کرد.

ویژگی تشخیص تصادف اپل واچ سری 8

اپل ویژگی تشخیص تصادف را به عنوان بخشی از آپدیت نرم افزار Watch OS 9 در اپل واچ سری 8 رونمایی کرد.این ویژگی در آیفون 14 ، آیفون 14 پرو و همچنین در Apple Watch Ultra نیز وجود دارد.این قابلیت را دارد تا انواع تصادف های شدید که شما واقعا حتی نمی خواهید خود را در آن تصور کنید ، تشخیص دهد مانند : برخورد های از پشت ، تصادف از کنار ، واژگونی و تصادف از جلو مانند چیزی که نولان تجربه کرد ، همچنین به شخص 20 ثانیه برای واکنش و پاسخ به هشداد SOS زمان میدهد و در صورت عدم پاسخ شروع به تماس اضطراری میکند.
البته این قابلیت در ابتدا کمی مشکل ساز بود وقتی که برخی از استفاده کنندگان ایفون 14 میگفتند که هنگام استفاده وسایلی مانند ترن هوایی با شماره های اضطراری تماس گرفته میشد.
برچسب ها : نجات جان یک انسان توسط ویژگی تشخیص تصادف اپل واچ سری 8 ویژگی تشخیص تصادف اپل واچ سری 8 اپل واچ سری 8 اپل واچ تجربه تشخیص تصادف با اپل واچ تشخیص تصادف با اپل واچ
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی