مشخصات، قیمت، ویژگی ها و هر آنچه که باید درباره HUAWEI Mate Xs 2 بدانید.

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...
HUAWEI به تازگی از نسل بعدی گوشی های تاشو خود یعنی Mate Xs 2 رونمایی کرده است. محصول جدید HUAWEI با فرمی متفاوت از تاشوهای موجود در حال حاضر بازار عرضه می‌شود. صفحه نمایش این محصول به سمت بیرون تا می شود. Mate Xs 2 دارای ویژگی‌های زیادی است و مطمئنا رقیب شایسته‌ای برای گوشی‌هایی مانند Samsung Galaxy Z Fold 3 و OPPO Find N است. در کل HUAWEI Mate Xs 2 یک گزینه عالی است. در این مقاله هر آنچه که برای خرید این محصول به آن نیاز دارید را به اطلاعتان می رسانیم.

صفحه نمایش و طراحی

اکثر گوشی های تاشوهای موجود در بازار در حال حاضر یکسان هستند. آنها دارای یک صفحه نمایش کوچک در خارج با یک صفحه نمایش تاشو در داخل هستند. HUAWEI Mate Xs 2 طراحی جدیدی را ارئه می دهد که تا به حال دیده نشده است. Mate Xs 2 از صفحه نمایش تاشو به سمت بیرون استفاده می کند، که برخی فکر می کنند کار عاقلانه ای نیست.
HUAWEI Mate Xs 2 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED است که می تواند به اندازه 7.8 اینچی باز شود. این نمایشگر دارای وضوح تصویر 2480×2200 پیکسل است و از نرخ تازه سازی تا 120 هرتز پشتیبانی می کند. تراکم پیکسلی آن هم 424 PPI است. HUAWEI می گوید یک لایه اپتیکال نانو ضد انعکاس اضافه کرده است که دید را حتی در زیر نور مستقیم خورشید واضح می کند. ضخامت آن در صورت باز شدن تنها 5.4 میلی متر است. همچنین یکی از سبک ترین تاشوهای موجود است که تنها 255 گرم وزن دارد.


یکی از نگرانی ها درمورد گوشی های تاشو به سمت بیرون این است که صفحه نمایش آن در معرض دید قرار می گیرد. این نگرانی زیادی را ایجاد می کند زیرا صفحه نمایش می تواند خراش های زیادی را بگیرد. با این حال، HUAWEI این نگرانی را برطرف کرده است و یک قاب محافظ با قابلیت تاشو نیز قرار داده است که از دستگاه محافظت می کند.
HUAWEI می گوید که Xs 2 دارای فناوری کاملا جدید Falcon Wing است. این مکانیزم جدید به دستگاه تاشو اجازه می‌دهد تا تراز کامل داشته باشد و در عین حال دوام دستگاه را بهبود بخشد. این شرکت ادعا می کند که Mate Xs 2 از نظر مقاومت در برابر سقوط 2.5 برابر و از نظر مقاومت در برابر ضربه 2.8 برابر بهتر از نسل گذشته Xs است. این شرکت می‌گوید که برای ساخت این مکانیزم جدید از فولاد پیشرفته MIM استفاده شده است.

دوربین

Mate Xs 2 دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است. این تنظیمات شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض با 120 درجه FoV و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. در قسمت بریدگی سوراخ در جلو، دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی قرار گرفته است. مانند گوشی های هوشمند اخیر HUAWEI، Mate Xs 2 نیز از فناوری HUAWEI XD Optics پشتیبانی می کند. HUAWEI می‌گوید این فناوری دوربین‌ها را قادر می‌سازد تا نور بیشتری را جذب کنند و در عین حال سطح جزئیات را بهبود ببخشد.
به لطف صفحه نمایش تاشو که دارای نمایشگر به سمت بیرون است، می توانید از دوربین های اصلی هم برای گرفتن سلفی های پرتره دقیق استفاده کنید. لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو زوم اپتیکال 3 برابری را امکان پذیر می کند، بنابراین می توانید بدون از دست دادن جزئیات عکس های نزدیک تری بگیرید.

پردازنده، باتری و نرم افزار


این گوشی به جای اسنپدراگون 8 نسل 1، از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 4G استفاده می کند. هسته مرکزی آن Kryo Prime با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با سرعت 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز است.
با اینکه این محصول با استفاده از اسنپدراگون 888 می‌تواند به راحتی از پس تمامی کارهای روزمره برآید، تنها نقطه ضعف این چیپست این است که از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کند. HUAWEI هم سعی کرده است کمبود 5G را با بهبود اتصال بی سیم Wi-Fi جبران کند. Mate Xs 2 اولین گوشی هوشمندی است که از وای فای سه باند پشتیبانی می کند.
منبع تغذیه Mate Xs 2 یک باتری بزرگ 4600 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری SuperCharge 66 واتی HUAWEI پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می کند که HUAWEI Mate Xs 2 را می توان از 0 تا 90 درصد در کمتر از 30 دقیقه شارژ کرد. علاوه بر این، HUAWEI یک سیستم خنک کننده مایع گرافن را برای خنک نگه داشتن پردازنده گوشی هوشمند اضافه کرده است. اما این محصول از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.
HUAWEI Mate Xs 2 بر روی نسخه تخصصی EMUI 12 اجرا می شود که بر اساس آخرین سیستم عامل اندروید 12 گوگل ساخته شده است. هنگامی که صفحه را باز می کنید، نمادها، نمایشگر و متن به طور خودکار تنظیم می شوند. به لطف نمایشگر بزرگ 7.8 اینچی، می‌توانید همزمان تا 12 نفر را در حین تماس ویدیویی در Mate Xs 2 مشاهده کنید. EMUI 12 همچنین ویژگی هایی مانند صفحه ‌نمایش تقسیم‌ شده، چند پنجره‌ای و پنجره‌های شناور را فعال می‌کند. مانند سایر دستگاه‌های HUAWEI، هیچ برنامه Google به صورت پیش فرض روی آن نصب نشده است.

قیمت، رنگ بندی و در دسترس بودن


HUAWEI Mate Xs 2 ماه گذشته در چین رونمایی شد. این شرکت از آن زمان تایید کرده است که این دستگاه از ماه آینده یعنی ژوئن در بازارهای بین المللی در دسترس خواهد بود. با این حال، برخلاف چین که سه مدل از این محصول عرضه می شود، HUAWEI تنها یک نسخه را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند.
در اروپا، تنها نسخه 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. قیمت آن 1999 یورو (~ 1700 پوند) به صورت خرده فروشی خواهد بود. این مبلغ بسیار کمتر از قیمتی است که Mate X2 با آن معرفی شده است، اما همچنان از قیمت مدل های تاشوهای سامسونگ (که با قیمت 1500 پوند در دسترس هستند) بالاتر است. این محصول در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش عرضه خواهد شد.
اقلام درون جعبه گوشی

HUAWEI یکی از معدود شرکت‌هایی است که هنوز لوازم جانبی، ابزار و راهنماهای ضروری را در جعبه خود قرار می دهد. علاوه بر خود دستگاه، این جعبه دارای کابل USB Type-C، شارژر سریع 66 واتی، سوزن سیم‌کارت، دفترچه راهنما، قاب گوشی و گلس محافظ است که روی صفحه نمایش گوشی نصب شده است.


ویژگی های HUAWEI Mate Xs 2
برچسب ها : صفحه نمایش و طراحی HUAWEI Mate Xs 2 صفحه نمایش HUAWEI Mate Xs 2 طراحی HUAWEI Mate Xs 2 دوربین HUAWEI Mate Xs 2 HUAWEI Mate Xs 2 پردازنده HUAWEI Mate Xs باتریHUAWEI Mate Xs 2 نرم افزار HUAWEI Mate Xs 2 قیمت HUAWEI Mate Xs 2 رنگ بندی HUAWEI Mate Xs 2 در دسترس بودن HUAWEI Mate Xs 2 اقلام درون جعبه گوشی HUAWEI Mate Xs 2
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی