قدم بعدی برای گوشی های فولد سامسونگ چیست؟ بعد از سری Z نوبت L است!!!

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...
شرکت‌ها اغلب ایده‌هایی را ثبت می‌کنند که هرگز وارد بازار نمی‌شوند، در واقع، بیشتر ایده ها هرگز به مرحله تولید نمی رسند، زیرا آن ها فقط برای محافظت از ایده‌ ها و هزینه‌ های مجوز استفاده می‌شوند. اما حالا به نظر می رسد سامسونگ یک صفحه نمایش تاشو L شکل را به ثبت رسانده است. این الگو اخیرا ثبت شده است و شکل ظاهری آن باعث جلب توجه افراد است، این تصاویر فقط به ما یک پس زمینه فکری می دهد که اگر قرار شد سامسونگ آن را عرضه کند آمادگی داشته باشیم.
این کانسپت جدید با همکاری شرکت LetsGoDigital and Concept Creator برای درک بهتر شکل و ابعاد آن ساخته شده است. این الگو در WIPO ثبت شده است و دارای یک صفحه نمایش تاشو است که می تواند به طرفین باز شود. هنگامی که دستگاه بسته می شود، در پشت دستگاه بر می گردد.

صفحه نمایش منحصر به فرد می تواند زمانی مفید باشد که دستگاه در موقعیت "بسته" قرار دارد زیرا چرخاندن دستگاه به اطراف می تواند به کاربران کمک کند عکس بگیرند و از نمایشگر به عنوان منظره یاب استفاده کنند، اعلان ها، ویجت ها و سایر ویژگی های مفید را مشاهده کنند، دقیقا مشابه Galaxy Z.
این دستگاه دارای سه دوربین عقب و یک فلاش در پایین خواهد بود، شبیه به چیدمان دوربین فعلی Galaxy Z Fold 3. در قسمت مرکز بالایی دستگاه یک حفره برای دوربین سلفی در خود جای می‌دهد، اگرچه این به طور بالقوه می‌تواند یک سنسور زیر نمایشگر باشد.

در این الگو ذکر شده است که دو باتری داخل آن وجود خواهد داشت که انرژی گوشی هوشمند تاشو را تامین می‌کند، و همچنین فناوری Ultra Thing Glass (UTG) سامسونگ، که برای محافظت از صفحه نمایش در برابر آسیب‌ها عرضه می‌شود، در آن به کار رفته است. این همان UTG است که در نسل فعلی Galaxy Z Fold استفاده می‌شود.
دقیق مشخص نیست که مکانیسم تا شدن آن در پشت گوشی چگونه کار می کند، زیرا این نوع الگو ها بیش از حد مبهم هستند و اطلاعات کامل در خود ندارند. اما این یک ایده جالب است که با توجه به ظاهر عجیب آن جای فکر دارد.
برچسب ها : گوشی های فولد سامسونگ گوشی های فولد گوشی سامسونگ سامسونگ سری Z سری L فولد سری Z فولد سری L
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی