هدست جدید AR/VR شرکت اپل با تکنولوژی RealityOS

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...
به نظر می رسد که اپل بالاخره می خواهد از هدست AR/VR مورد انتظار خود رونمایی کند. طبق آخرین اخبار، اپل هم اکنون در حال ایجاد یک سیستم عامل جدید برای این محصول است. زیرا نام RealityOS در گزارش های اپل استور و کد نویسی های این شرکت دیده شده است.



مدت هاست که اطلاعاتی از هدست جدید اپل دریافت می کنیم. برخی از این گزارش ها به سال 2019 بر می گردد، گفته شده بود که قرار است در سال 2022 یک هدست AR و در سال 2023 یک عینک AR عرضه شود و حال هم زمانش رسیده است. پس می دانیم که بالاخره اواخر امسال این محصولات عرضه خواهند شد، اما نکته قابل توجه این است که یکی از کارکنان این شرکت در حساب توییتر خود تصادفا اعلام کرد که RealityOS از سمت اپل تایید شده است. نکته دیگر اینکه در یکی از کدهای اپل هماهنگی سیستم عامل iOS با هدست جدید نوشته شده است.
ما همچنین اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های احتمالی هدست AR/VR اپل دریافت کردیم که نشان می دهد دستگاه جدید دارای سیستم‌ عامل انحصاری و یک شبیه‌ساز RealityOS است. همچنین اخبار حاکی از آن است که اپل می‌خواهد یک اپ استور برای این هدست ایجاد کند که تمرکز اصلی آن بر روی گیمینگ، پخش محتوای ویدیویی و ویدئو کنفرانس باشد.

ما نیز در فروشگاه آنلاین اتما محصولاتی از برند اپل را موجود داریم، که میتوانید به صورت نقد و اقساط تهیه کنید.
برای دیدن محصولات اینجا کلیک کنید.
برچسب ها : هدست جدید ARVR شرکت اپل هدست جدید Apple ARVR شرکت اپل اپل Apple تکنولوژی RealityOS RealityOS
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی