سازمان AT&T برای رونمایی گوشی موبایل Galaxy S22 به سامسونگ میپیوندد.

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...
تنها چند رو به تاریخ رونمایی از گوشی موبایل گلکسی S22 نمانده است. شرکت سامسونگ هم اکنون در حال آماده سازی برای برگزاری اولین رویداد Galaxy Unpacked در سال 2022 است، به امید اینکه بتواند سری جدید S22 و احتمالا سری Tab S8 را معرفی کند. پیش از اعلام رسمی، سامسونگ محصولات جدید خود را در صفحات اجتماعی خود معرفی کرد و با استقبال فراوانی رو به رو شد. علاوه برا این رونمایی سازمان AT&T نیز در سایت رسمی خود S22 و S22 Ultra را معرفی کرده است.
سامسونگ در صفحه فیسبوک خود از سری S22 با نشان دادن تصاویر و رنگبندی متنوع آن رونمایی کرده است. این تصاویر نشان می دهد که S22 Ultra با قلم سری S عرضه خواهد شد. سامسونگ همچنین برای کسانی که سری S22 را پیش خرید می کنند مبلغ 200 دلار به حساب آن ها در سایت خود اضافه می کند.
سازمان AT&T نیز یک آگهی تبلیغاتی در سایت فروشگاه خود برای سری S22 قرار داده است. در این آگهی نیز ما شاهد محفظه ای برای نگهداری قلم سری S در S22 Ultra هستیم. جالب است بدانید که سری S22 هنوز برای عرضه به عموم آماده نیست و AT&T به اشتباه این آگهی را در سایت خود قرارداده است.

بزودی پس از رونمایی و عرضه این گوشی موبایل ، در سایت اتما نیز موجود خواهد شد تا شما همراهان گرامی بتوانید این گوشی موبایل بی نظیر را به صورت نقد و اقساطی تهیه کنید.
برای دسترسی به گوشی های سامسونگ موجود در سایت اینجا کلیک کنید.
برچسب ها : همکاری AT&T و سامسونگ برای رونمایی از گوشی موبایل Galaxy S22 رونمایی از گوشی موبایل Galaxy S22 گوشی موبایل Galaxy S22 سازمان AT&T Galaxy S22 Galaxy S22 ultra S22 Ultra
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی