logo لطفا منتظر بمانید...
اپل گارانتی ایرپاد پرو خود را برای مشکلات صوتی تا 3 سال تمدید کرد

اپل تشخیص داده است که درصد کمی از AirPods Pro ها ممکن است مشکلات صدا را تجربه کنند. AirPods Pro ها آسیب دیده قبل از اکتبر 2020 تولید شدند.

AirPods Pro آسیب دیده ممکن است یک یا چند مورد از موارد زیر باشد :

  • صدای خش دار که هنگام ورزش یا هنگام صحبت با تلفن افزایش می یابد.
  • لغو نویز فعال مطابق انتظار کار نمی کند ، مانند از دست دادن صدای باس یا افزایش صداهای پس زمینه ، مانند سر و صدای خیابان یا هواپیما

اپل یا گارانتی های مجاز اپل ، ایرپاد پرو آسیب دیده (چپ ، راست یا هر دو) را به صورت رایگان سرویس می دهد.

سازنده آیفون اطلاعات را در صفحه پشتیبانی خود بی سر و صدا به روز کرد.

به نظر می رسد اپل بی سر و صدا برنامه خدمات خود را برای حل مشکلات ایرپاد پرو از دو سال به سه سال پس از خرید اولیه تمدید کرده است.

اپل در ماه اکتبر گذشته برنامه خدمات خود را پس از آنکه برخی از مشتریان صدای ترک خوردن یا ایستایی در دستگاه های خود و همچنین مشکلات حذف نویز فعال را تجربه کردند ، اجرا کرد.

در صفحه پشتیبانی اپل آمده است: "اپل یا ارائه دهنده خدمات مجاز اپل به ایرپاد پرو آسیب دیده (چپ ، راست یا هر دو) به صورت رایگان سرویس می دهد."

این شرکت خاطرنشان می کند: دستگاه های آسیب دیده قبل از اکتبر 2020 ساخته شده اند.

خبرهای جدید از مراسم اپل در روز دوشنبه گویای این است که اپل در این مراسم از نسل بعدی کامپیوترهای مک رونمایی کند که از چیپ های اختصاصی سیلیکونی بهره می برند.

برچسب ها : گارانتی اپل ایرپاد پرو مشکلات ایرپاد پرو ایرپاد اپل
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی