اندازه باتری سری آیفون 13 اپل مشخص شد ؛ Pro Max دارای 18٪ ظرفیت بیشتر است

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

باتری های سری آیفون 13، 13 درصد بزرگتر از نسل قبلی خود هستند.

اپل به تازگی سری آیفون 13 را راه اندازی کرده است و تمرکز آن بر چیپست ، دوربین ، نرم افزار و نمایشگر آیفون های خود است. اما این شرکت اطلاعات زیادی در مورد ظرفیت باتری دستگاه ها منتشر نکرده است.

بر اساس یک گزارش ، برگه اطلاعات محصول ،جزئیات مربوط به ظرفیت باتری مدل های آیفون 13 را فاش کرده است.

این برگه نشان داد که باتری های مدل های جدید آیفون 13 در مقایسه با سری آیفون 12 سال گذشته بزرگتر شده اند. این بدان معناست که سری آیفون 13 دارای 13درصد باتری بزرگتر از نسل قبلی خود است. این سند اندازه باتری را به جای ساعت میلی آمپر سنتی بر حسب وات ساعت نشان داد.

این اطلاعات در مورد باتری های سری 13 آیفون از منبع به دست می آید زیرا اپل این اطلاعات را به Chemtrec می دهد تا به حامیان در رعایت مقررات کمک کند.

باتری های سری آیفون 13، 13 درصد بزرگتر از نسل قبلی خود هستند. آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس با باتری 11 درصد و 18 درصد بزرگتر از آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس عرضه می شوند. علاوه بر این ، آیفون 13 مینی و آیفون 13 با 9 درصد و 15 درصد باتری بزرگتر از آیفون 12 مینی و آیفون 12 عرضه می شوند.

سایز باتری ها در آیفون 12 و آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به ترتیب mAh 295، 231mAh، 282mAh بوده و از سایز نسل پیشین خود کوچکتر بودند اما به دلیل بهبودی که در دوام باتری ها و کیفیت آنها داده شده بود تغییری بین آن ها و باتری گوشی های نسل پیشین دیده نمیشد. بنابراین با افزایش سایز باتری آیفون 13 به احتمال زیاد شاهد بهبود دوام و عملکرد باتری خواهیم بود.

جدا از مساله کار بر روی باتری تغییری که در نمایشگر آیفون 13 داده شده است نیز ممکن است بر روی کارایی باتری اثر بگذارد و باعث بهتر شدن طول عمر آن می شود. نرخ رفرش نمایشگر بخصوص در آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس بالا است اما با تاچ نکردن زیاد صفحه نمایش در کارهایی مانند فیلم دیدن این نرخ رفرش کاهش میابد. در ادامه باید گفت که استفاده از تراشه A15 نیز با کارایی مفید خود باعث سیو باتری بیشتر می شود.
طبق گفته‌ها،  سری آیفون ۱۳ باید در تاریخ ۲۴ سپتامبر امسال رونمایی می شود. یعنی ۲ مهر ۱۴۰۰. مجدادا طبق گفته‌های یکی از تحلیلگران با نام دن ایوز در رابطه با رونمایی از سری آیفون ۱۳ یک تاریخ دقیقتر اعلام شد که ۱۴ سپتامبر (۲۶ شهریور) بود.

در سایت اتما نیز برای فرهنگیان محترم محصولات اپل نیز به صورت اقساطی عرضه می شود. 

برچسب ها : باتری آیفون13 آیفون13 تاریخ رونمایی آیفون 13 رونمایی آیفون 13
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی