فولکس واگن برای مطابقت با قوانین زیست محیطی اعتباراتی را از تسلا خریداری میکند

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

یک شرکت مشترک فولکس واگن در چین موافقت کرده است که اعتبارات اتومبیل سبز را از تسلا بخرد تا به رعایت قوانین محلی زیست محیطی کمک کند.

معامله میان فولکس واگن و تسلا
این معامله ، اولین معامله در نوع خود است که بین دو شرکت در چین گزارش شده است که  
گستردگی نقش فولکس واگن در تبدیل تجارت بزرگ اتومبیل سازی بنزینی خود را به یک پیشرو در زمینه تولید وسایل نقلیه الکتریکی بعنوان  رقیب تسلا برجسته تر می کند.

سهام فولکس واگن ، دومین خودروساز بزرگ جهان ، امسال با افزایش سرمایه گذاران برنامه های خود برای تولید برق افزایش داده است. اما در چین و جاهای دیگر ، این شرکت آلمانی هنوز بسیار متکی به وسایل نقلیه سنتی با موتور احتراق است.
 

ترغیب خودروسازان  برای تولید خودروهای برقی
چین ، بزرگترین بازار اتومبیل جهان است که سال گذشته بیش از 25 میلیون وسیله نقلیه در آن فروخته شد ، با بهبود بهره وری سوخت یا تولید بیشتر اتومبیل های برقی ، خودروسازان را ترغیب می کند تا به سمت آینده ای پاک تر تلاش کنند
.

پاداش خودروسازان برقی اعتبار سبز !
به تولیدکنندگان اعتبارات سبز و در مقابل اعتبارات منفی برای تولید وسایل نقلیه که آلایندگی تولید میکنند، تعلق می گیرد. آنها همچنین می توانند اعتبارات سبز را برای اطمینان از انطباق با اهداف کلی خریداری کنند، اگرچه تجارت معمولاً بین شرکت های وابسته انجام می شود که سهامدار عمده آنها مشترک است
.

منابع مشترک گفتند که فولکس واگن با خودروساز چینی FAW برای کمک به دستیابی به اهداف سخت تر ، موافقت کرده است که اعتبارات خود را از تسلا بخرد.

فولکس واگن از اظهار نظر در مورد این قرارداد خودداری کرد و در بیانیه ای اعلام کرد "هدف خود را از نظر استراتژیک منطبق با سازگاری با قوانین" در چین می داند ، اما در صورت لزوم اعتبار خریداری می کند.

تسلا به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

FAW-Volkswagen سال گذشته 2.16 میلیون خودرو فروخت. بر اساس داده های وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ، این تجارت و یکی دیگر از فعالیت های فولکس واگن در چین با SAIC Motor - از منفی ترین تولیدکنندگان اعتبار در این کشور در سال 2019 بودند.

سدان های بنزینی و SUV های این شرکت ها تاکنون محبوبیت بیشتری نسبت به وسایل نقلیه الکتریکی در چین داشته اند.

مشخص نیست که چند اعتبار سبز FAW-Volkswagen از تسلا خریداری خواهد کرد ، اما پیشنهاد FAW-Volkswagen حدود 3000 یوان برای هر اعتبار بود که بالاتر از قیمت های سال های گذشته است.

در ایالات متحده ، که تنظیم کننده ها نیز شرایط زیست محیطی را تعیین می کنند ، تسلا اعتبارات قانونی را به رقبایی مانند فیات کرایسلر ، که اکنون بخشی از Stellantis است ، فروخته است ، اما تاکنون در چین معامله ای را اعلام نکرده است .

بر اساس یک پرونده تنظیم مقررات ، درآمد تسلا از فروش اعتبارات نظارتی در سال 2020 بالغ بر 1.58 میلیارد دلار بود.

همراهان گرامی میتوانند برای خرید اقساطی محصولات مربوط به خودرو  از سایت اتما به دسته خودرو و ابزار مراجعه کنند.    

ترجمه و گردآوری از اتما

 

برچسب ها : معامله فولکس واگن و تسلا فولکس واگن و تسلا فولکس واگن تسلا Volkswagen vs Tesla Volkswagen Tesla خودروهای برقی خودروبرقی اعتبارسبز
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی