فیس بوک در پویش جدید ارزش تبلیغات شخصی را ارتقا می دهد

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

Facebook Inc  کمپینی را آغاز کرد تا به کاربران توضیح دهد که چگونه مشاغل کوچک به تبلیغات شخصی وابسته هستند.

این کمپین تحت عنوان "ایده های خوب  لیاقت تحقق یافتن دارند" چندین تجارت و کسب و کار را که تجارت خود را در فیس بوک و اینستاگرام رشد داده اند ، مانند برند مد مستقر در هوستون House of Takura نشان می دهد . فیس بوک گفت ، تبلیغاتی از جمله در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب از تلویزیون پخش خواهد شد.

این کارزار برای متقاعد کردن کاربران برای گرم کردن تبلیغات در حالی صورت می گیرد که فیس بوک ، که با چندین پرونده قضایی ضد انحصاری ایالات متحده روبرو است ، اپل را متهم به رفتار ضد رقابتی در استفاده از کنترل خود در App Store برای محدود کردن جمع آوری داده های کاربران برنامه نویسان از برنامه های دیگر کرده است.

به گفته یک منبع آگاه در این زمینه ، هزینه تبلیغات فیس بوک در پشت این کمپین میلیون ها دلار است.

فیس بوک از طریق تبلیغات و از طریق هزینه برای کسب و کارها با استفاده از یک ویژگی که به شما امکان می دهد مشتریان مستقیماً در فیس بوک و اینستاگرام خرید کنند ، درآمد کسب می کند. فیس بوک گفت که تا ماه ژوئن از این هزینه ها چشم پوشی می کند.

این غول رسانه های اجتماعی روز پنجشنبه گفت که به برچسب های اینستاگرام و هشتگ فیس بوک "DeserveToBeFound" راه اندازی می کند تا به مشاغل کوچک اجازه دهد پیشنهادات خود را از طریق سیستم عامل به اشتراک بگذارند و تبلیغ کنند.

این برنامه همچنین مدیر تبلیغات خود را که ابزاری برای خدمات آسان برای استفاده از مشاغل کوچک است ، به شما امکان می دهد تبلیغات فیس بوک را خریداری و ایجاد کنند.

آنت Njau ، بنیانگذار House of Takura ، گفت: تبلیغات شخصی برای گسترش نام تجاری وی که کیف های دستی آفریقایی می فروشد ضروری است. وی گفت 85 درصد از فروش سال جاری او از طریق فیس بوک انجام شده است.
Njau گفت: "من قبل از اینکه وب سایت داشته باشم صفحات فیس بوک و اینستاگرامم را داشتم."
"من دوست دارم که می توانم به سوالات (مشتری) پاسخ دهم و می توانم آنجا باشم."

به طور کلی چند سالیست تبلیغات در فضای مجازی شدت گرفته و نتایج خوبی هم داشته است. سایت اتما نیز اخبار،کالاهای تخفیف دار و... در اینستاگرام اتما به نام etmacard@ منتشر میکند،  برای اطلاع از اخبار جدید و ... میتوانید  ما در اینستاگرام  دنبال کنید.
ترجمه و گردآوری از اتما

برچسب ها : فیس بوک تبلیغات فیس بوک تبلیغات اینستاگرام اینستاگرام
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی