ادامه کمبود موجودی ایکس باکس سریز ایکس تا اواسط اسفند ماه

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

مایکروسافت: موجودی Xbox Series X حداقل تا ژوئن (اواسط اسفند ماه) با کمبود رو به رو خواهد بود.
مایک اسپنسر ، مسئول روابط سرمایه گذاران مایکروسافت، در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفت که این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا در ماه ژوئن سال جاری، مشکل کمبود عرضه Xbox Series X را حل کند.

اخبار قبلی حاکی از آن بودندکه مشکلات کمبود تا آوریل ادامه خواهد داشت اما حالا مشخص شده است که وضعیت در نیمه اول سال جاری بهبود نخواهد یافت. علاوه بر شیوع COVID-19 از سال گذشته، دلال ها نیز به مشکلات عرضه دامن زدند. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی اتمام موجودی توسط دلال ها، به مقاله دلال ها دلیل اصلی گرانی کنسول جدید سونی سر بزنید.

خرده فروشان و مصرف کنندگان با وجود این مشکلات در تهیه پردازنده های گرافیکی و کنسول های نسل فعلی با کمبود مواجه هستند، نتیجه ی این شرایط افزایش قیمت ها به طور چشمگیر است.

تحلیلگران صنعتی و حتی لیزا سو، مدیر عامل AMD (تولید کننده پردازنده های کنسول ایکس باکس سریز ایکس و پلی استیشن 5)، می گویند که باید به این شرایط در سال 2021 عادت کنیم. بنابراین یا باید منتظر بمانید تا کامپیوتر یا کنسول خود را ارتقا دهید، یا باید چندین برابر هزینه ی اصلی را بپردازید و آنچه را که می‌خواهید بدست آورید.

خوشبختانه راه حل سومی را اتما در اختیار شما خریداران محترم پیش رو گذاشته است، با وجود تمام این مشکلات شما میتوانید کنسول جدید مایکروسافت یا همان XSX را به صورت اقساطی تهیه کنید. با مراجعه به صفحه ی خرید Xbox Series X می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.
ترجمه و گردآوری از سایت اتما

برچسب ها : موجودی ایکس باکس موجودیXbox Series X کمبود ایکس باکس کمبودXbox Series X
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی