دلال ها دلیل اصلی گرانی کنسول جدید سونی

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

محتکر کنندگان هنوز هم درحال خرید بخش اعظمی از موجودی کنسول PS5 برای سود کلان خود هستند.

سودجویان با استفاده از نرم افزار هایی تمامی موجودی های پلی استیشن، سایت هایی مانند amazon را می‌خرند و در سایت هایی که دارای فروشنده شخص سوم هستند مثل eBay به فروش می‌گذارند. متوقف کردن این عمل غیر انسانی آن ها بسیار سخت است. با این وجود آیا تولید کننده اهمیت میدهد ؟

سونی قول داده بود که موجودی کنسول جدید خود را برای سال میلادی جدید به مقدار محسوسی افزایش دهد، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و مشتریان این کنسول را در خرده فروشی ها با قیمتی چند برابر پیدا می‌کنند.
اخبار مثبت بیشتری اوایل این ماه منتشر شد، زمانی که کارمندان سونی ادعا کردند قصد داریم تولید کنسول نسل نهمی خود را برای کمک به تقاضا افزایش دهیم. هنگامی که در خرده فروشی های انگلستان اعلام شد این هفته موجودی تازه ای از
PS5 می‌رسد، مشتری های حقیقی بسیار خشنود شدند، اما در همین حین دلالان نیز در پوست خود نمی‌گنجیدند.

طبق یک پست توییتر از یک برنامه نویس محبوب ربات، نرم افزار خرید آنها بیش از 2000 مورد پرداخت PlayStation 5 را از فروشگاه بازی با موفقیت به پایان رسانده است. این برنامه نویس افزود: "فقط هر بار راحت تر می شود."

این برنامه نویس از آن زمان توئیت های خود را خصوصی کرده است، بدون شک این اقدام وی در پاسخ به همه بازخوردهای منفی کاربران می‌باشد.

خبر ها حاکی از آن است که همه ی سفارشات قابل بررسی هستند. در حال حاضر، این سفارشات هنوز پیش سفارش هستند درنتیجه هنوز هیچ پرداختی از مشتری صورت گرفته نشده است. پرداخت ها پس از پایان بررسی سفارشات آغاز می‌شوند، تا بدین ترتیب، پلی استیشن 5 به دست مشتریان واقعی برسد.

درحال حاضر، PS5 با قیمت 750 تا 850 دلار در eBay قابل خرید است اما قیمت واقعی اعلام شده ی سونی برای نسخه ی دیجیتال 399 دلار و نسخه ی دیسک خور 499 دلار است.

در پایان، اتما با وجود سختی موجودی این کالا، برای شما خریداران محترم قابلیت خرید اقساطی کنسول جدید سونی را فراهم کرده است. با مراجعه به صفحه ی خرید پلی استیشن 5 می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

برچسب ها : پلی استیشن پلی استیشن 5 PlayStation 5 PlayStation کنسول سونی کنسول جدید سونی کنسول بازی سونی
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی