شراکت honor بعد از جدایی از huawei با شرکت های عظیم تامین کننده چیپ

فروشگاه آنلاین اتما

logo لطفا منتظر بمانید...

شرکت Honor  روز جمعه گفت که پس از جدا شدن از  Huawei در پی تحریم های سال گذشته ایالات متحده ، با تأمین کنندگان اصلی چیپ مانند اینتل و کوالکام قرارداد همکاری امضا کرده است.

جدایی honor از huawei

هواوی در ماه نوامبر Honor را به کنسرسیومی متشکل از 30 نماینده و فروشنده برند های زیرمجموعه فروخته بود تا  کمک کند هانر بتواند منابع تأمین محدود شده خود توسط تحریم ها را جبران کند.

فعالیت جدید honor،مشارکت با شرکت های بزرگ تامین کننده چیپ

هنگامی که رئیس اجرایی جورج ژائو، اولین مدل تلفن Honor  بعد ازجداشدن از هواوی View40 را به بازار عرضه کرد ، Honor در بیانیه ای گفت اکنون با برخی از شرکت های فناوری معاملات خاص خود را دارد.
این موارد شامل AMD ، MediaTek ، Micron Technology ، Microsoft ، Samsung ، SK Hynix  و Sony می باشد.
ژائو گفت: "پنج ماه گذشته برای Honor  بسیار دشوار اما معنی دار بود." "ما  انتظار بالایِ شرکای صنعت و مصرف کنندگان را احساس می کنیم."


نظر شرکت ها درباره فعالیت جدید honor

سامسونگ و هاینیکس از اظهار نظر خودداری کردند ، در حالی که اینتل ،AMD ، مایکروسافت ، کوالکام و میکرون بلافاصله اظهار نظر نکردند.
یکی از  تأمین کنندگان  گفت که تبدیل شدن Honor به یک نهاد جداگانه از Huawei جهت تأمین قطعات برای آنهاکافی بود.

براساس گفته های ژائو، وقتی که شرکت آنر تحت مالکیت هواوی بود، تمرکز آن بر طیف گوشی های اقتصادی بود، اما از این پس بازار گوشی های میان رده و رده بالا را هدف قرار میدهد و فعالیت خود را به صورت بین المللی توسعه خواد داد.


این شرکت گفت که IoT ( اینترنت اشیا ( را دنبال خواهد کرد ، استراتژی خود را 8+1+N ، همان اصطلاح مورد استفاده هواوی ، نامید.
نیکول پنگ ، معاون مشاور در Canalys ، گفت: "آنها می خواستند نشان دهند که دوباره از Huawei  متولد شده اند تا مشتریان به آنها اعتماد کنند و از همان کیفیتی که هدف  Huawei است استفاده کنند."
طبق اعلام Canalys ، Honor  در سه ماهه سوم سال گذشته 13.3 میلیون تلفن ارسال کرده است که کمی بیش از یک چهارم کل محموله های Huawei را تشکیل می دهد.
بر اس گفته های ژائو تقریباً 8000 کارمند آنر از دفتر Huawei به دفتر جدیدی در جنوب شنژن منتقل شده اند، که حدود 50٪ در تحقیق و توسعه دخیل بودند.
در همان روز ، نامه ای از بنیانگذار Huawei ، رن ژنگفی در صفحه پیام کارمندان Huawei منتشر شد ، مبنی بر اینکه این شرکت به دلیل اقدام ایالات متحده مجبور است تلاش های R&D خود را متمرکز کند و برخی محصولات را قطع کند.
نامه رن در تاریخ ژوئن یعنی قبل از فروش آنر بود.

با بیشتر شدن  محدودیت های آمریکا ، دسترسی هوآوی به فناوری پیشرفته تراشه های آمریکا محدودتر شد و به تجارت تلفن همراه آن لطمه زیادی زد. آمریکا ادعا می کند که تجهیزات هواوی خطر امنیتی دارد ، اتهامی که این شرکت رد می کند.
همچنین در سایت اتما میتوانید گوشی های  Huaweiو  Honorرا به صورت اقساطی خرید کنید.

جمع آوری و ترجمه ازسایت اتما

برچسب ها : جدایی هانر جدایی honer جدایی هانر از هوآوی جدایی honer از huawei فعالیت جدید honer فعالیت جدید هانر شرکت های تامین کننده چیپ شرکت های تامین کننده chip
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی